RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #112398  Szerző: markfelt
 
Vonatoznom kéne, MÁV Vonatinfó térkép meghalt, közleményben meg csak azt írják, hogy egyes vonalakon mi a helyzet. Azt nem írják, hogy az a bizonyos 20-as, vagy 4-es, vagy 30-as, vagy 1-es vonal mely állomások között megy. Ott a wikipédia, persze, de ezt egy áltagembernek honnan kéne tudni?

Kép
 #112300  Szerző: tomee87
 
djlacee írta:Csak rosszul fogalmaz az Index cikke, vagy ez a GYSEV-re nem vonatkozik?
Természetesen a GYSEV-re is vonatkozik, mint a március 1-től megváltozott helyjegy árak is! A GYSEV az ilyen áremelésekre hamarabb ugrik, mint a MÁV-Start.
 #112291  Szerző: asimov
 
Villanyszerelő újságból a hír:

"Teljesen akkumulátoros meghajtású, 12 méter hosszúságú, károsanyag-kibocsájtásmentes, 82 utas szállítására alkalmas autóbuszt tesztelnek Debrecenben. A DKV Debreceni Közlekedési Zrt. két napig városi tesztüzemben próbálja ki a kínai BYD gyár eBus-12 típusú járművét, amely egy feltöltéssel akár 250 kilométer megtételére is képes.

Kép
 #112290  Szerző: djlacee
 
Csak rosszul fogalmaz az Index cikke, vagy ez a GYSEV-re nem vonatkozik?
 #112263  Szerző: mlaszlo
 
Drágít a MÁV: pótjegy kell gyorsvonatra is :(

Véglegesen eldőlt, hogy áprilistól a gyorsvonatokra is pótjegyet kell váltani – értesült az Iho.hu. A közösségi közlekedési szaklap azt írja: minden távolsági vonatra külön-külön meg fogják határozni, hogy kell-e érte extra díjat fizetni száz kilométernél hosszabb útra. A lap szerint a háttérben régóta folyik a harc a gyorsvonatok pótjegyesítése körül, a bevételek növelését (esetleg a kiadások csökkentését) akaró minisztérium, illetve segédintézményei először valamennyi távolsági vonaton megtett utat drágították volna, minden O betűs (országos) járatra kellett volna pótjegy.

Eddig az volt a cél, hogy busz helyett a vasutat válasszák az utasok, de ilyen pótdíj mellett nem lesz miért a vonatot választani ...
 #112262  Szerző: mlaszlo
 
krisz83 írta: Az még csak oké, de a régi Ikarus 260-as buszokon aztán főleg semmi értelme.
A múltkor a 240E-n egy ilyen futáros busszal sikerült utaznom. Ordítva mondta a megállókat, olyannyira, hogy nagyon csúnyán torzított a hangszóró. Viszont az nagyon tetszett, hogy a nagyobb utascserés megállókban figyelmeztet, hogy záródik az ajtó, és nem csak a csengő szólt.
Összességében egy nagyon kiváló ötletnek tartom ezt a Futár dolgot, csak lehet, hogy nem az összes buszunk alkalmas a telepítésére.
Felújított Ikarus volt vagy régi táblás? Mert a 240E-n ugye többnyire lepukkant 260-asok járnak.
 #112226  Szerző: krisz83
 
mlaszlo írta:Jó ez az új utastájékoztató rendszer, de olyan buszokba nem látom értelmét beszerelni, amiken a 4 vagy 6 kijelzőből 3-5 üzemképtelen, a maradék 1-2-őn meg valamit kiírogat, ha éppen hajlandók működni.
Viszont a külső kijelzőkre ez az új betűtípus nagyon apró.
Az még csak oké, de a régi Ikarus 260-as buszokon aztán főleg semmi értelme.
A múltkor a 240E-n egy ilyen futáros busszal sikerült utaznom. Ordítva mondta a megállókat, olyannyira, hogy nagyon csúnyán torzított a hangszóró. Viszont az nagyon tetszett, hogy a nagyobb utascserés megállókban figyelmeztet, hogy záródik az ajtó, és nem csak a csengő szólt.
Összességében egy nagyon kiváló ötletnek tartom ezt a Futár dolgot, csak lehet, hogy nem az összes buszunk alkalmas a telepítésére.
 #112061  Szerző: mlaszlo
 
Jó ez az új utastájékoztató rendszer, de olyan buszokba nem látom értelmét beszerelni, amiken a 4 vagy 6 kijelzőből 3-5 üzemképtelen, a maradék 1-2-őn meg valamit kiírogat, ha éppen hajlandók működni.
Viszont a külső kijelzőkre ez az új betűtípus nagyon apró.
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 219