Az MTVA-ban sok mindent dicséretesnek tartok, de a reklámozásuk és marketingjük egy olyan dolog, amivel sokszor nem értek egyet.
Szerintem hülyeség önmagában csatornát hirdetni, az új logókkal ellátott plakátok egyenesen ablakon kidobott pénzek voltak Főleg egy rádió esetében hülyeség egy plakáton csak a logóját feltüntetni). Ezt nem csak az MTVA-ra mondom, a TV2 új plakátjai sem hiszem, hogy sok embert ültetnének a képernyő elé. Lehet rajtuk jó nő, vagy csillogós háttér, önmagában nem ettől fogják nézni a csatornát. Ha fel lenne tüntetve rajtuk néhány műsor, abból képek, már logikusabb lenne.
Persze az MTVA esetében ezek sem mindig jönnek be. Sem a Marslakóknál, sem a Hacktion - Újratöltve esetében sem volt nagy nézettség (sőt!), pedig rengeteg helyen reklámozták plakátokon.
Elég rossz látni, hogy bár sok mindent megtesznek a műsorok érdekében, mégis egyre érdektelenebbek a nézők számára. Elég jól felépített, sok minőségi műsorral és sorozattal az M1 még mindig nem tudta növelni a nézettségét a megújulás óta eltelt egy év alatt. A napi műsoroknál és sorozatoknál figyelem meg, hogy vannak napok, amikor elég jó számokat hoznak, máskor meg abszolút gyengéket. Van olyan is, hogy egy műsort másnap az előző napi nézők negyede követ csak, majd harmadnap megint erősödik. Ebből arra tudok következtetni, hogy nincs állandó nézőbázisa a csatornának, lehet, néha odakapcsol az ember, talál egy jó műsort, meg is nézi, de másnap mégsem jut eszébe, hogy megint oda kéne kapcsolnia. És nem csak a 18-49-es korosztályban. Ezzel kéne kezdeni valamit, de ötletem sincs, hogyan. Én fiatal vagyok, mégis adok esélyt a csatornának, a legtöbb fiatal elvből nem kapcsol oda. Pedig rengeteg jó műsora van.