Oldal: 84 / 330

Re: Informatika

HozzászólásElküldve:2014.01.26. 21:31
Szerző: frekivadasz
Az első kettőt volt türelmem kivárni, borzalmas lassú a kepfeltoltes.hu. Elég durván foltos, ilyet még nem láttam, csak hasonlót, ha komoly mechanikai behatás érte a kijelzőt.

Re: Informatika

HozzászólásElküldve:2014.01.26. 20:54
Szerző: szemilan

Re: Informatika

HozzászólásElküldve:2014.01.26. 20:09
Szerző: frekivadasz
szemilan írta:Ha kihúzom a töltőt nem csinál semmit. Még csak nem is villanik a led.

Elején szó nélkül jöttek, ma már állandóan szoftveres problémára hivatkoznak, mondván biztosan a driver hibás. Holnap felhívom őket, hogy ugyan már de küldjenek ki már egy mérnököt. (mindig a mérnökeikre hivatkoznak, hogy ilyen hibáért nem küldhet így meg úgy)


Ja amúgy igen helyszíni garis, de tőlem vihetik is, csak nézzék át rendesen. Mindjárt küldök képet a képernyőről.
Mondd azt, hogy be se kapcsol, végülis ez a hiba.

Re: Informatika

HozzászólásElküldve:2014.01.26. 20:07
Szerző: frekivadasz
Zsenge 10 évig garancián túli laptopszervizben dolgoztam, 4 évig Toshiba garisat is.

Re: Informatika

HozzászólásElküldve:2014.01.26. 20:07
Szerző: szemilan
frekivadasz írta:Ja hogy több probléma is van vele, így már értem. Azt azért próbáld meg, hogy kikapcsolod, tápot kihúzod, és úgy elindul-e? Ha nem, akkor cella probléma, csere. Ha igen, lépj be bios setupba, és hagyd úgy végkimerülni, majd töltsd fel. Hátha csak reset kell az elektronikának.

Mi az, hogy lusták kimenni? Háztól-házig garancia van? Ne hagyd már ennyiben.
Ha kihúzom a töltőt nem csinál semmit. Még csak nem is villanik a led.

Elején szó nélkül jöttek, ma már állandóan szoftveres problémára hivatkoznak, mondván biztosan a driver hibás. Holnap felhívom őket, hogy ugyan már de küldjenek ki már egy mérnököt. (mindig a mérnökeikre hivatkoznak, hogy ilyen hibáért nem küldhet így meg úgy)


Ja amúgy igen helyszíni garis, de tőlem vihetik is, csak nézzék át rendesen. Mindjárt küldök képet a képernyőről.

Re: Informatika

HozzászólásElküldve:2014.01.26. 20:02
Szerző: Szepi
Frekivadasz! Ezt a módszert honnan vetted? Csak mert már feltúrtam a netet, mert nekem is hasonló problémám van (szintén Dell, D630) igaz már vagy 5-6 éves az akku.
Valószínű, hogy egy akku-elektronika reset javítana a helyzeten, de szakfórumokon is csak vakargatta mindenki a fejét.

Előre is köszi

Re: Informatika

HozzászólásElküldve:2014.01.26. 19:47
Szerző: frekivadasz
Ja hogy több probléma is van vele, így már értem. Azt azért próbáld meg, hogy kikapcsolod, tápot kihúzod, és úgy elindul-e? Ha nem, akkor cella probléma, csere. Ha igen, lépj be bios setupba, és hagyd úgy végkimerülni, majd töltsd fel. Hátha csak reset kell az elektronikának.

Mi az, hogy lusták kimenni? Háztól-házig garancia van? Ne hagyd már ennyiben.

Re: Informatika

HozzászólásElküldve:2014.01.26. 19:42
Szerző: noartist
Haverom 2008-as Apple Macbook Air notesze most megy szervízbe új akksiért,mert már csak fél órát bír.A gép egyszer sem volt még szervízben...

Re: Informatika

HozzászólásElküldve:2014.01.26. 19:36
Szerző: szemilan
Ja és a legszebb az egészben, hogy közli velem, hogy az akkumulátor elhasználódásának mértéke 0% Az ön akkumulátora normálisan működik.

Re: Informatika

HozzászólásElküldve:2014.01.26. 19:32
Szerző: noartist
szemilan írta:Azt hiszem kipurcant végleg az akku a laptopomban :S

Lemerült, és most nem tudom feltölteni. 1% töltődik...... amint kihúzom ki is kapcsol a gép.
Eddig bírta majdnem egy órácskát, most meg se szó se beszéd egyik pillanatról a másikra kuka.

Imádom a Dell-t, soha többé! Nem ajánlom senkinek! Csak a bajom van vele.
Ezért veszek Asus-t. :)