mlaszlo írta:
De ne a belvárost vegyük átlagnak, ott él x ember, de sokan laknak kertvárosban vagy külső kerületekben, ott közel sincs már olyan színvonalú szolgáltatás. Ott átlagban ugyanúgy 10-15, illetve 20-30 perces járatkövetések vannak, nem egy helyen 15-20 éves régi Ikarus buszokkal.
Az átlag utas egyébként itt sem használ többet 2-3 járatnál, hiába érvényes mindenre a bérletet, nem hiszem hogy olyan sokan vannak, akik minden hónapban beutazgatnák a várost, az összes járattal.
Egyébként az is más, hogy más városokban jellemzőek a várost átszelő járatok, míg a fővárosban sok apró vonal van, sok átszállásra kényszerítve az utasokat.
Nyíregyháza, elvileg az ország legszegényebb megyéje, azért ezt hozom fel először példának.
H32-es elővárosi buszjárat:
http://www.szabolcsvolan.hu/szforg/iskola/h32.htm?v
örülnének ők a 20-30 perces követésnek

És ez még sűrűbb elővárosi járat, a többi közül.
Ára (március 1-től áremelés várható!):
Kékkel jelölt megállók helyi megállók, zölddel az elővárosiak.
Havibérlet, helyi szakaszon, összvonalas: 6120Ft
Havibérlet, elővárosi szakaszon, egyvonalas: 5400Ft
Havibérlet, elővárosi szakaszon, összvonalas: 8000Ft