mlaszlo írta:
Egyébként már megjelent, hogy a Volán elsőajtózni fog:
Az NFM tervei szerint a Volánbusz az átvett járatoknál is alkalmazni kívánja a kontrollált első ajtós felszállási szisztémát, amelyet egyébként a BKK is bevezetett agglomerációs vonalainak egy részén (de nem a tömöttebb járatokon, ahol ez gondot okozhat majd).
http://index.hu/belfold/budapest/2013/0 ... volanbusz/
Törökbálintra még esetleg megértem, hogy Volán járjon, mivel különálló település, de pl. Budaörs és Budakeszi gyakorlatilag össze van nőve a fővárossal, egy városhatárt jelző tábla választja csak el a két várost, ilyen esetben teljesen értelmetlen, hogy más szolgáltatónak adják át a tömegközlekedés lebonyolítását és szétverjenek egy hosszú évek alatt felépített jól működő rendszert.
De ott is van, hogy a minisztérium kérése miatt.

Ha a BKV-nak Tarlós azt mondja, hogy elsőajtózz, ők is fognak
A jegy és bérlet dologra annyit mondanék, hogy Felsőzsolcára évtizedek óta MVK-s kék buszok járnak. De mégse fogadják el a miskolci béreltet. Akik a 7-es busszal utaznak más béreltet kell váltaniuk ami csak a 7-es buszra érvényes, a többi városi MVK járatra nem.
A Miskolci bérelttel nem vehetőek igénybe a Volán járatai, még városon belül sem, illetve az agglomerációban sem.
Tehát ezt már megint ilyen "jajj a szegény pestieknek többet kell fizetni" dolognak érzem, amikor vidéken ez teljesen egyértelmű és nem tűntetnek érte, hogy a Volánra Volán bérlet, MVK-ra MVK bérlet, MÁV-Startra MÁV-Start bérlet kell.
Miskolcon az MVK összvonalas havibérlet 7000Ft + a 7-es buszra Felsőzsolcáig 6700Ft = 13700Ft. És ezzel csak az MVK buszain és villamosain valamint a 7-es buszon utazhatsz. Volánbuszra, vonatra nem szállhatsz fel még városon belül sem, de még Felsőzsolcáig sem!