Százmilliós új arculat a közmédiában
A kommunikációs osztály részletezése szerint a több, mint 103 millió forint tartalmazza az arculati elemek tervezésének, előállítási költségeit, a különféle díszlet-, és egyéb elemek megalkotását, a szobrok építésének és mozgatásának díját, 26 forgatási nap teljes költségét, az ebben szereplő 31 ezer 500 kilométernyi, Magyarországon megtett utat, 90 szereplő és statiszta díját, az egyenként 800 kg súlyú, 5 méteres arculati "land art" elemek megépítését, a további 2 méteres "land art" elemek elkészítését, a forgatási helyszínek bérlési és helyreállítási költségeit, az arculatot bemutató rendezvény és a logókat bemutató roadshow eddig rögzített teljes költségvetését, valamint azokat az eljárási díjakat, amelyek az arculati elemek védjegyeztetését ellentételezik. Ugyanakkor a lapunknak küldött válaszból kiderül, hogy sokkal magasabb a logókra fordított összeg, mint amiről eddig szó volt.
Minek kellett ezeket az ún. land art elemeket vinni mindenhová, nem kevés pénzért? Bőven megtette volna, ha utólag digitálisan ráillesztik a felvételekre.