Mert nem kereskedelmi szolgáltató cég, hanem önkormányzati és nem teljesen hülyék, hogy saját maguknak adogassák a pofonokat.

Ezzel a VT Transmannak sincs baja.
Az utak rossz állapotban vannak, ugyanakkor az Erzsébet híd, Szabad Sajtó út, Kossuth Lajos utca és Rákóczi út burkolata felújításra kerül a Ferenciek tere már meg is kezdett átépítésével (első hallásra nevetséges, jobban utánajárva kiváló tervek).
Érdekesség, hogy 2020 körül - ha sikerül kellően előkészíteni a projektet és megkapni az EU pénzt -, megindulhat a villamosforgalom is a Döbrentei és a Blaha Lujza tér között (illetve az is elképzelhető, hogy összekötik a Népszínház utcai villamosokkal). Ha már villamos és belváros, lassan indul a 47-49-es, valamint a 14-es vonal összekötésének tervezése is egy 2 km-es, a Bajcsy Zsilinszky úton történő, Deák és Lehel tér közötti új összekötő szakasz segítségével (megvalósítva ezzel a Budafok/Kelenföld és Káposztásmegyer közti átszállásmentes közlekedést - sűrített járatokkal, új kocsikkal, felújított sínekkel persze). A Nyugati téri felüljárót is elbontanák, egyébként.