Oldal: 10 / 37
Re: Telekom
HozzászólásElküldve:2016.01.08. 20:30
Szerző: Gr3g0ry
admin írta:Mert valamiért nem lett behúzva a társasházba. Egyébként pedig nincsenek jó tapasztalataim a kábelnettel.
De mindegy, egyelőre úgy tűnik, a probléma megoldódott. Más kérdés, hogy nem a szolgáltató oldotta meg.
Állítsd vissza aztán megtudod..

Re: Telekom
HozzászólásElküldve:2016.01.08. 20:26
Szerző: markfelt
Mert valamiért nem lett behúzva a társasházba. Egyébként pedig nincsenek jó tapasztalataim a kábelnettel.
De mindegy, egyelőre úgy tűnik, a probléma megoldódott. Más kérdés, hogy nem a szolgáltató oldotta meg.
Re: Telekom
HozzászólásElküldve:2016.01.08. 20:25
Szerző: Gr3g0ry
admin írta:(A kábelnet nem előfizethető, de arról se hallottam sok jót..)
Miért nem előfizethető? És mi baj származhat abból ha koaxról kapod a netet(amúgy is gyorsabb a kétszálas megoldánál)?
Re: Telekom
HozzászólásElküldve:2016.01.08. 20:20
Szerző: markfelt
Pasa írta:Kellett neked Telekom... 
Röhej, de az utcában csak Telekom DSL és Telekom Kábel van, ami Vidanet volt. Amúgy nyilván nem lennék ilyen mazochista.
(A kábelnet nem előfizethető, de arról se hallottam sok jót..)
Re: Telekom
HozzászólásElküldve:2016.01.08. 20:18
Szerző: Gr3g0ry
admin írta:Vicc, hogy 5-ször jelentettem hibára eddig a szolgáltatást és mind az 5-ször javasoltam, hogy cseréljék az eszközt, de nem-nem, "ez bizony más hiba", "igen sajnos, ez ilyen" stb...
Számomra meg az a vicc hogy a szerelő (a mondatod bizonyos részei alapján) milyen őszinte volt.

EDIT: Amúgy meg lehet hogy a routert csak resetelni kell és újra konfigurálni(az meg szerintem az ügyfélszolgálatos ingyen megcsinálná).
Re: Telekom
HozzászólásElküldve:2016.01.08. 18:50
Szerző: Glenn
Kellett neked Telekom...

Re: Telekom
HozzászólásElküldve:2016.01.08. 16:56
Szerző: markfelt
Nos, barkács megoldás, de bevált: home gateway wifi kikapcsolása, saját router használata helyette.
Azóta félóránkénti szakadás helyett közel egy napja teljesen stabil az egész.
Persze az IPTV minősége attól még kaki.
Vicc, hogy 5-ször jelentettem hibára eddig a szolgáltatást és mind az 5-ször javasoltam, hogy cseréljék az eszközt, de nem-nem, "ez bizony más hiba", "igen sajnos, ez ilyen" stb...
Re: Telekom
HozzászólásElküldve:2016.01.07. 17:21
Szerző: Gr3g0ry
comet írta:Most akkor ki mondhatja fel? Nem értem... akinek hűségideje van az nem?
Elvileg bárki aki a módosítást követően azthiszem 2 héten belül felmondja(ellenben elfogadja a változtatásokat).
Re: Telekom
HozzászólásElküldve:2016.01.05. 08:06
Szerző: comet
Most akkor ki mondhatja fel? Nem értem... akinek hűségideje van az nem?
Re: Telekom
HozzászólásElküldve:2016.01.04. 15:50
Szerző: NyokeeZsoltTinKA