Oldal: 10 / 37

Re: Telekom

HozzászólásElküldve:2016.01.08. 20:30
Szerző: Gr3g0ry
admin írta:Mert valamiért nem lett behúzva a társasházba. Egyébként pedig nincsenek jó tapasztalataim a kábelnettel.

De mindegy, egyelőre úgy tűnik, a probléma megoldódott. Más kérdés, hogy nem a szolgáltató oldotta meg.
Állítsd vissza aztán megtudod.. :troll:

Re: Telekom

HozzászólásElküldve:2016.01.08. 20:26
Szerző: markfelt
Mert valamiért nem lett behúzva a társasházba. Egyébként pedig nincsenek jó tapasztalataim a kábelnettel.

De mindegy, egyelőre úgy tűnik, a probléma megoldódott. Más kérdés, hogy nem a szolgáltató oldotta meg.

Re: Telekom

HozzászólásElküldve:2016.01.08. 20:25
Szerző: Gr3g0ry
admin írta:(A kábelnet nem előfizethető, de arról se hallottam sok jót..)
Miért nem előfizethető? És mi baj származhat abból ha koaxról kapod a netet(amúgy is gyorsabb a kétszálas megoldánál)?

Re: Telekom

HozzászólásElküldve:2016.01.08. 20:20
Szerző: markfelt
Pasa írta:Kellett neked Telekom... :hehe:
Röhej, de az utcában csak Telekom DSL és Telekom Kábel van, ami Vidanet volt. Amúgy nyilván nem lennék ilyen mazochista.

(A kábelnet nem előfizethető, de arról se hallottam sok jót..)

Re: Telekom

HozzászólásElküldve:2016.01.08. 20:18
Szerző: Gr3g0ry
admin írta:Vicc, hogy 5-ször jelentettem hibára eddig a szolgáltatást és mind az 5-ször javasoltam, hogy cseréljék az eszközt, de nem-nem, "ez bizony más hiba", "igen sajnos, ez ilyen" stb...
Számomra meg az a vicc hogy a szerelő (a mondatod bizonyos részei alapján) milyen őszinte volt. :smoke:
EDIT: Amúgy meg lehet hogy a routert csak resetelni kell és újra konfigurálni(az meg szerintem az ügyfélszolgálatos ingyen megcsinálná).

Re: Telekom

HozzászólásElküldve:2016.01.08. 18:50
Szerző: Glenn
Kellett neked Telekom... :hehe:

Re: Telekom

HozzászólásElküldve:2016.01.08. 16:56
Szerző: markfelt
Nos, barkács megoldás, de bevált: home gateway wifi kikapcsolása, saját router használata helyette.

Azóta félóránkénti szakadás helyett közel egy napja teljesen stabil az egész.

Persze az IPTV minősége attól még kaki.

Vicc, hogy 5-ször jelentettem hibára eddig a szolgáltatást és mind az 5-ször javasoltam, hogy cseréljék az eszközt, de nem-nem, "ez bizony más hiba", "igen sajnos, ez ilyen" stb...

Re: Telekom

HozzászólásElküldve:2016.01.07. 17:21
Szerző: Gr3g0ry
comet írta:Most akkor ki mondhatja fel? Nem értem... akinek hűségideje van az nem?
Elvileg bárki aki a módosítást követően azthiszem 2 héten belül felmondja(ellenben elfogadja a változtatásokat).

Re: Telekom

HozzászólásElküldve:2016.01.05. 08:06
Szerző: comet
Most akkor ki mondhatja fel? Nem értem... akinek hűségideje van az nem?

Re: Telekom

HozzászólásElküldve:2016.01.04. 15:50
Szerző: NyokeeZsoltTinKA