Ha egyáltalán beférnénk a pilótaülésbe, ha egyáltalán el tudnán kindulni az autóval, akkor is, már a rajtnál fejreállnánk azzal az autóval, vagy ha ott még nem is, akkor az első kanyarnál szállnánk el a pályáról. Ahogy minden olyan sofőr ,aki nem vezetett ilyen autót..

Éppen erről beszélt -kivételesen okosan- Szujó is: persze, jó az autó, de a tradicionális versenyautógyárakat (Ferrari, Mecedes) mi akadályozza abban, hogy ugyanolyan vagy jobb autókat gyártsanak? Mind a Red-Bull, mind Vettel alaposan megdolgozott ezért.
Amikor neten, vagy tv-ben leszóllják Vettel-t vagy a Red-Bull-t (senki ne vegye ezt magára!) mindíg eszembe jutnak azok az évek, amikor Red-Bull csapat "futottak még" kategória volt... mert én már akkor is nekik szurkoltam, mert a megnyilvánulásokból és nyilatkozatokból látszott az, hogy egy eltökélt vezérkarral bíró CSAPAT és nem panaszkodnak a másik futóművére vagy kipufogójára... hanem dolgoznak a jobb eredményért.
Ehhez képest, pld. a Ferrari amint tudta, "kivetette" a befújt diffúzort a Red-Bull alól (ezekben működött legjobban) de ez sem segített a piros csapaton.
Vettel komoly büntetést erő "karikarajzolása" és az, hogy kishijján elsírta magát, mutatja azt, hogy ez azért nem olyan egyszerű.
LuciFerko írta:Szerintem ha van köztünk nagyon gyakorlott sofőr, akkor ilyen kocsival az is tudná ezt hozni. 