Oldal: 91 / 128
Re: R
HozzászólásElküldve:2010.10.04. 17:50
Szerző: donder
Kipróbáltam kocsiban is, és ugyanúgy melegszik... Sztem maradok a ventilátornál, meg "gyártok" valami tápszerűséget...

Re: R
HozzászólásElküldve:2010.09.28. 21:48
Szerző: Ghee
Hát egy PC táp nem éppen ideális egy autórádió hajtására - inkább egy normál (nem kapcsolóüzemű) tápegységről hajtsd szegényt.
Re: R
HozzászólásElküldve:2010.09.28. 11:42
Szerző: donder
Ghee írta:donder írta:Sony XR-4740RDS autórádió
Nem nyúltam bele, mert nem kellett, viszont intenzíven kell hűteni, mert a hátső bordái fél perc alatt 50-60 °C-ra, majd 90°C-ra emelkednek... (Hűtöm is, egy FAN coolerrel...)
"Alapjáraton" vagy hajtva?
Alapjáraton...
csokie írta:Hallod donder, miről hajtod ezt az autórádiót?
12V-os aksiról, vagy hálózati trafóról? Mert trafótól jobban melegedik, legalábbis a transmitterem a kocsiba nem melegszik de ha trafóról megy, akkor igen.
Egy PC tápról (250 W)
Akksiról még nem próbáltam... De meglesz! Úgyis terveztem már hogy beteszem kocsiba, és építek a tetőcsomagtartóra egy mini forgatható yagit...

Re: R
HozzászólásElküldve:2010.09.27. 20:22
Szerző: csokie
Hallod donder, miről hajtod ezt az autórádiót?
12V-os aksiról, vagy hálózati trafóról? Mert trafótól jobban melegedik, legalábbis a transmitterem a kocsiba nem melegszik de ha trafóról megy, akkor igen.
Re: R
HozzászólásElküldve:2010.09.27. 20:18
Szerző: Ghee
donder írta:Sony XR-4740RDS autórádió
Nem nyúltam bele, mert nem kellett, viszont intenzíven kell hűteni, mert a hátső bordái fél perc alatt 50-60 °C-ra, majd 90°C-ra emelkednek... (Hűtöm is, egy FAN coolerrel...)
"Alapjáraton" vagy hajtva?
Re: R
HozzászólásElküldve:2010.09.27. 20:10
Szerző: donder
Sony XR-4740RDS autórádió
Nem nyúltam bele, mert nem kellett, viszont intenzíven kell hűteni, mert a hátső bordái fél perc alatt 50-60 °C-ra, majd 90°C-ra emelkednek... (Hűtöm is, egy FAN coolerrel...)
Re: R
HozzászólásElküldve:2010.09.27. 19:25
Szerző: Ghee
donder írta:Az mitől van hogy a rádiómnak a mély (basszus) hangszíne 10 perc után elmegy, és csak nagyon kevés mély hallatszik?
Másik: Az normális hogy a hátulja 1-1,5 percen belül szabályosan felforr? Hűtés mondjuk leviszi a felszínének hőmérsékletét 30-40 °C-ra de belűről szerintem ez kevés neki... Vélemény? 
Milyen rádióról van szó autó? Mit módosítottál utóbb, hogy ez történt?
IC-s végfokoknál ennek megoldása akár IC-csere is lehet... elvileg az IC-s végfokok hőmegfutás esetén limitálnak ill. némítanak legvégsőbb esetben.
Re: R
HozzászólásElküldve:2010.09.24. 12:15
Szerző: Snake
A kérdésedre megírtad a választ, mindenesetre a spiáter vagy vmi öntött hűtést ne vedd le róla
Re: R
HozzászólásElküldve:2010.09.23. 16:25
Szerző: donder
Az mitől van hogy a rádiómnak a mély (basszus) hangszíne 10 perc után elmegy, és csak nagyon kevés mély hallatszik?
Másik: Az normális hogy a hátulja 1-1,5 percen belül szabályosan felforr? Hűtés mondjuk leviszi a felszínének hőmérsékletét 30-40 °C-ra de belűről szerintem ez kevés neki... Vélemény?

Re: R
HozzászólásElküldve:2010.09.05. 19:01
Szerző: LuciFerko
csokie írta:Nekem is egy ugyanilyenem van, és nem tudok megszabadulni tőle... Be van csomagolva hónapok óta... Aki esetleg munkásrádiónak akarja használni annak jól jöhet...
mi a baj vele?