Oldal: 1 / 1

Re: VoIP

HozzászólásElküldve:2017.02.08. 11:38
Szerző: kukac
szemilan írta:
kukac írta:azt olvastam, hogy tavaly április környékén oldották fel a VoIP-csomag korlátozást idehaza, de érdekelne hogy a gyakorlat szerint is megtörtént-e (előtte/utána-állapot), mit mutat a tapasztalat az összes szolgáltató viszonyában. Tavaly pl. még voltak sikertelen próbálkozásaink HQ-codeckekkel Telenor-Telekom-vonalon.
Tarifa függő a dolog. A régi tarifáknál maradt, újaknál azt hiszem már nincs tiltás. (tetheringre sem, vagyis megosztható lesz). De konkrét szabályozás nincs rá, ezt inkább a felhasználói szokások hozták magukkal. Az internetsemlegességbe talán még belefért volna a korlátozás. (vagy nem)
Azt tudom, hogy tavaly tavasszal még a Telekomnál nem tudtak olyan mobilinternet csomagot adni, amin ne lett volna VoIP-korlátozás, furcsa volt hogy az én telefonomon gond nélkül ment a kívánt szolgáltatás, a friss előfizetésen pedig nem (aztán végül kiderült hogy az én díjcsomagom 'spéci', így az enyémen nem volt korlátozva semmi).

Re: VoIP

HozzászólásElküldve:2017.02.07. 21:00
Szerző: szemilan
kukac írta:azt olvastam, hogy tavaly április környékén oldották fel a VoIP-csomag korlátozást idehaza, de érdekelne hogy a gyakorlat szerint is megtörtént-e (előtte/utána-állapot), mit mutat a tapasztalat az összes szolgáltató viszonyában. Tavaly pl. még voltak sikertelen próbálkozásaink HQ-codeckekkel Telenor-Telekom-vonalon.
Tarifa függő a dolog. A régi tarifáknál maradt, újaknál azt hiszem már nincs tiltás. (tetheringre sem, vagyis megosztható lesz). De konkrét szabályozás nincs rá, ezt inkább a felhasználói szokások hozták magukkal. Az internetsemlegességbe talán még belefért volna a korlátozás. (vagy nem)

Re: VoIP

HozzászólásElküldve:2017.02.04. 12:23
Szerző: kukac
azt olvastam, hogy tavaly április környékén oldották fel a VoIP-csomag korlátozást idehaza, de érdekelne hogy a gyakorlat szerint is megtörtént-e (előtte/utána-állapot), mit mutat a tapasztalat az összes szolgáltató viszonyában. Tavaly pl. még voltak sikertelen próbálkozásaink HQ-codeckekkel Telenor-Telekom-vonalon.

Re: VoIP

HozzászólásElküldve:2017.02.02. 21:54
Szerző: witiruve
kukac írta:
witiruve írta:
kukac írta:Érdekelne, hogy mi a tapasztalat napjainkban a különböző független VoIP-szolgáltatások (Skype, Viber, Whatsapp és társai), és a hazai mobilszolgáltatók viszonyában. Hol, kinek a hálózatán működik/nem működik, mennyire stabil, milyen a konkurens szolgáltatók hálózatán történő stream kapcsolat, átvitel stabilitása, létezik-e még burkoltan csomag priorizálás, stbstb.
Telenor, Telekom kitűnő. ( ha van adatforgalmad )
Telenor 32-re lassított neten is tökéletes, Telekom 32-n már akad.
Vodafone-on ha jól tudom tiltva van.
Egyébként, a Telekom korlátlan közösségiben benne van a Facebook használata korlátlanul, amivel a Messengerben való telefonálás is korlátlan.
A Telenornál dettó, + ott a Viber is korlátlanul használható.
Egyébként olcsóbbak, jobbak. Csak internetelérés kell hozzá, ennyi. Én jobban szeretem, többet használom, mint a hagyományos telefonálást.
A voda esetében mi van a netsemlegesség elvének betartásával, amit az Nmhh annyira szeret mostanában védelmezni? Rájuk vajon nem vonatkozik?
Hm... Jó kérdés.

Re: VoIP

HozzászólásElküldve:2017.02.02. 06:54
Szerző: kukac
witiruve írta:
kukac írta:Érdekelne, hogy mi a tapasztalat napjainkban a különböző független VoIP-szolgáltatások (Skype, Viber, Whatsapp és társai), és a hazai mobilszolgáltatók viszonyában. Hol, kinek a hálózatán működik/nem működik, mennyire stabil, milyen a konkurens szolgáltatók hálózatán történő stream kapcsolat, átvitel stabilitása, létezik-e még burkoltan csomag priorizálás, stbstb.
Telenor, Telekom kitűnő. ( ha van adatforgalmad )
Telenor 32-re lassított neten is tökéletes, Telekom 32-n már akad.
Vodafone-on ha jól tudom tiltva van.
Egyébként, a Telekom korlátlan közösségiben benne van a Facebook használata korlátlanul, amivel a Messengerben való telefonálás is korlátlan.
A Telenornál dettó, + ott a Viber is korlátlanul használható.
Egyébként olcsóbbak, jobbak. Csak internetelérés kell hozzá, ennyi. Én jobban szeretem, többet használom, mint a hagyományos telefonálást.
A voda esetében mi van a netsemlegesség elvének betartásával, amit az Nmhh annyira szeret mostanában védelmezni? Rájuk vajon nem vonatkozik?

Re: VoIP

HozzászólásElküldve:2017.02.01. 22:45
Szerző: witiruve
kukac írta:Érdekelne, hogy mi a tapasztalat napjainkban a különböző független VoIP-szolgáltatások (Skype, Viber, Whatsapp és társai), és a hazai mobilszolgáltatók viszonyában. Hol, kinek a hálózatán működik/nem működik, mennyire stabil, milyen a konkurens szolgáltatók hálózatán történő stream kapcsolat, átvitel stabilitása, létezik-e még burkoltan csomag priorizálás, stbstb.
Telenor, Telekom kitűnő. ( ha van adatforgalmad )
Telenor 32-re lassított neten is tökéletes, Telekom 32-n már akad.
Vodafone-on ha jól tudom tiltva van.
Egyébként, a Telekom korlátlan közösségiben benne van a Facebook használata korlátlanul, amivel a Messengerben való telefonálás is korlátlan.
A Telenornál dettó, + ott a Viber is korlátlanul használható.
Egyébként olcsóbbak, jobbak. Csak internetelérés kell hozzá, ennyi. Én jobban szeretem, többet használom, mint a hagyományos telefonálást.

VoIP

HozzászólásElküldve:2017.02.01. 14:39
Szerző: kukac
Érdekelne, hogy mi a tapasztalat napjainkban a különböző független VoIP-szolgáltatások (Skype, Viber, Whatsapp és társai), és a hazai mobilszolgáltatók viszonyában. Hol, kinek a hálózatán működik/nem működik, mennyire stabil, milyen a konkurens szolgáltatók hálózatán történő stream kapcsolat, átvitel stabilitása, létezik-e még burkoltan csomag priorizálás, stbstb.