Van itt egy retrodiszko. Annakidejen kifejezetten a 30..45 eves korosztalyt celoztak meg a dizajn-al es a zenekkel is.
Ez olyan "jol sikerult" trend lett, hogy a "sokat kolto" kozepkoruaknak hala, az amugy igenyes hely a fenntartasi koltsegeit sem tudta kitermelni es be is zart egy idore. Aztan, kovetkezo nyitas ota mar csak neveben retro a "Retro", mert egyertelmuen a fiatalok lettek a "celkozonseg", es ennek megfeleloen, azota szinte kizarolag 20..25 evesek jarnak oda.
A varosom vendeglatosai -sot, meg az onkormanyzat is- kifejezetten a fiatalokat celozzak, mert beloluk lehet megelni.
Itt, a fiatalok reszerol megy a taxizas, etterembe beules, hamburger meg gyors tomegevel felzabalasa. A McDonalds eppen ezek miatt a masnapos (vagy inkabb aznapos...
) fiatalok miatt zar be ejjelente, akik igy az autos kiszolgalonal allnak sorba kajaert.
A 30+ generacio altalaban csaladfenntarto, igy elsosorban a gyerekeire kolt, es a gyerekeinek ad koltopenzt is. Magukra nemigen koltenek, mert a nagy tobbseguk alacsonyjovedelmu es a beruk nem nott, ellenben a fogyasztoi es szolgaltatoi arak szepen kusznak felfele. Ennek a tomegnek nehez (akar reklamokkal) eladni barmit is, mert mar nem szorakozasbol, hanem muszajbol -es egyre kevesebb penzt- koltenek. (Ez koszon vissza a nulla fele kozelito lakossagi fogyasztasban)
Visszaterve a radiofenntartasra, ezert a fiatalok a celkozonseg, jelenleg.
A trend-re szoktatas mindig is megvolt, ez nem ujdonsag.
Vannak mindenfele elmeletek errol, en viszont azt irom, amit itt latok, hallok.
Ez olyan "jol sikerult" trend lett, hogy a "sokat kolto" kozepkoruaknak hala, az amugy igenyes hely a fenntartasi koltsegeit sem tudta kitermelni es be is zart egy idore. Aztan, kovetkezo nyitas ota mar csak neveben retro a "Retro", mert egyertelmuen a fiatalok lettek a "celkozonseg", es ennek megfeleloen, azota szinte kizarolag 20..25 evesek jarnak oda.
A varosom vendeglatosai -sot, meg az onkormanyzat is- kifejezetten a fiatalokat celozzak, mert beloluk lehet megelni.
Itt, a fiatalok reszerol megy a taxizas, etterembe beules, hamburger meg gyors tomegevel felzabalasa. A McDonalds eppen ezek miatt a masnapos (vagy inkabb aznapos...

A 30+ generacio altalaban csaladfenntarto, igy elsosorban a gyerekeire kolt, es a gyerekeinek ad koltopenzt is. Magukra nemigen koltenek, mert a nagy tobbseguk alacsonyjovedelmu es a beruk nem nott, ellenben a fogyasztoi es szolgaltatoi arak szepen kusznak felfele. Ennek a tomegnek nehez (akar reklamokkal) eladni barmit is, mert mar nem szorakozasbol, hanem muszajbol -es egyre kevesebb penzt- koltenek. (Ez koszon vissza a nulla fele kozelito lakossagi fogyasztasban)
Visszaterve a radiofenntartasra, ezert a fiatalok a celkozonseg, jelenleg.
A trend-re szoktatas mindig is megvolt, ez nem ujdonsag.
Vannak mindenfele elmeletek errol, en viszont azt irom, amit itt latok, hallok.
Pasa írta:Konkrétan a fiatalok azok, akik alig költenek! A kisközértben megveszik a piát félpénzért, a szórakozóhelyen nem vesznek semmit. Taxiba nem ülnek, inkább megáznak a megállóban, miközben várják az éjszakait. Szállásért se fizetnek, ha nem muszáj, jó a sátor, vagy az árokpart is. Étterembe se mennek, elég a sajtburger menü 450-ért. Ezek nem mondhatóak el a 30+ korosztályról, pláne, hogy jól fizető állásuk inkább nekik van. Egy viszont tény: azért érdemes mégis a fiatalokat hirdetésekkel célozni, hogy tudatosuljon bennük a márkanév meg a trend, hiszen majd 30 felett ők is fognak költeni...
Rádió: Blaupunkt "Malaga" CD36
Ant 1: "Tripleg"; Ant 2: K/NY-i látóterű H pol. dipól
Koax: RG6/SAT
Ant 1: "Tripleg"; Ant 2: K/NY-i látóterű H pol. dipól
Koax: RG6/SAT