kukac írta:
Nyilván érintett vagy érzelmileg a dologban, azért nem tudod objektíven megítélni. "De kétségtelen, hogy nagyon illedelmesen, senkire sem tücsköt-békát dobálva" - szerinted ez jön le a szignáljaikból 
amúgy pedig a rádió1 jelenleg azt játssza hogy nyomott áron, durván a piaci ár alatt értékesít, tönkretéve ezzel a helyi hirdetési piacot és egyúttal saját maga alatt ássa a sírt...
Dehogy vagyok érzelmileg érintett!

"De kétségtelen, hogy nagyon illedelmesen, senkire sem tücsköt-békát dobálva" - ezt úgy értettem, hogy nem terveztek palotaforradalmat, mint a Sláger (dudáljunk, ha nem tetszik, hogy elhallgat a Bumeráng), vagy nem dobálják tele a külföldi médiát mindennel a jelenlegi kormányról, mint a Klubrádió (ebbe a topikba ne hozzuk át, hogy kinek van igaza, arra ott a Klub topikja). A bp-i utolsó nap sem arról szólt, hogy tűzzünk ki lila masnit a hajunkba/autónkra stb., hanem ment minden tovább. Nagyon helyesen. A világ a Sláger vége után sem állt meg.
A R1 jelenlegi portfóliója már nagy részben a korábbihoz képest kisebb műsorszórási díjjal fut. (Ld. a szekszárdi 91,1 most jóval olcsóbb műsorszórási díjjal megy, mint előtte.) De te mit tennél a helyükben? Ez egy olyan folyamat, amit csak egy bp-i frekvenciával lehet megoldani (illetve lehet, hogy azt is csak idővel, mert a R1 hirdetői részben a Juventust, részben a Music FM-et, részben semmi mást nem választanak, és ez utóbbi a legrosszabb a bp-i rádiós reklámpiacra nézve).
Az meg sajnos a piac sajátja, hogy a helyi rádiós piacon verseny van, és ilyen időkben (pl. Szekszárdon) a R1 a tányér utolsó cseppjét is kinyalja (pl. akciós ebédajánlatok felolvasása reklám gyanánt). Sok adónak lesz még nehéz a R1-gyel szemben - 24 órás, közszolgálati tartalmakat is adó műsor vs. 4 órás konzerv, normál árazás vs. nyomott árazás.
Legalább vidéken még van város, ahol van verseny. Bp-en már az sincs.
Szekszárdon is két kereskedelmi adó van, Bp-en is. Talán ez a vicc lényege.