Egyébként én az operettet háttérbe szorítanám, inkább a mulatós-vonalra kéne ráállni, főleg este, ha tényleg átütő sikert akarnak elérni.
A hangzás lehetőleg modern legyen, a promóció pedig nehéz ügy, mert elég nehéz elérni a 45+ vidéki célcsoportot (és a falusi fiatalokat is), de nem megoldhatatlan. Ebben az esetben inkább a rendelkezésre álló kerettől függ, illetve a cross-promo is megoldható a Kossuth-on, Dunán, M1-en.
Ha összeraknák úgy, mint a Nóta TV-t, lehet, hogy egyes területeken még a piacvezető pozíció sem lenne elérhetetlen cél.
Persze először lefedettség kell, ha egy budapesti körzeti FM és siófoki AM frekvenciát be tudnának izzítani, 80-90%-os lakossági lefedettség összejönne, a mostani Régió Rádiós frekvenciákat kevésnek tartom, bár a középhullám sokat segít.
Egy Békés/Csongrád megye déli részeit lefedő adó sem ártana.