RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #115879  Szerző: mlaszlo
 
krisz83 írta: Az új Merciken, és az Ikarus 400-as családon nagyjából rendben működik. Zömmel az Ikarus 200-as család tipusait nem nagyon bírja. Ez van ha két generáció találkozik. :-)
Más:
Az átszervezett 7-es, 33-as család pozitív hozadéka, hogy kapnak a vonalak 27 DB új Merci buszt is. :-)
http://www.bkk.hu/2013/05/7-es-buszcsalad-atszervezes/
400-as családban már van olyan, amelyik megkapta a Futárt?
Igazából nem a generációval van probléma, mert a Fok-gyem egységes volt mindegyikben, maximum a kijelző méretében van eltérés, de ezt meg egy buszon is lehetett volna tesztelni valamelyik garázsban.

Nem 27, hanem 47 buszt fog felemészteni a két buszcsalád (júniustól 20, majd júliustól 27), tulajdonképpen akkor ezzel a csuklósok el is fogynak szerintem.
 #115839  Szerző: krisz83
 
mlaszlo írta:Tudom, tesztüzem van, de ilyen színvonalon szerintem még tesztre se lett volna szabad kiadni a Futárt:
http://www.hir24.hu/belfold/2013/05/17/ ... kv%281%29/

Más járatokon is érdekesek a végállomási kiírások:
173E-n "'173EKele", másik irányba "173EÚjp"
148-ason "148 Cs/Ssári rév"
Az új Merciken, és az Ikarus 400-as családon nagyjából rendben működik. Zömmel az Ikarus 200-as család tipusait nem nagyon bírja. Ez van ha két generáció találkozik. :-)
Más:
Az átszervezett 7-es, 33-as család pozitív hozadéka, hogy kapnak a vonalak 27 DB új Merci buszt is. :-)
http://www.bkk.hu/2013/05/7-es-buszcsalad-atszervezes/
 #115546  Szerző: mlaszlo
 
krisz83 írta: Továbbá a 7A teljesen felesleges napközben és hétvégén. Elég lenne reggel és délután a csúcsban.
A 7A-ra szükség van. Önmagában Albertfalva és Újpalota alapjárat tekintetében nem igényel sűrű követést, viszont a Bornemissza tér és a Bosnyák tér között már kevés lenne a 8-12 perces követés, oda mindenképpen kell a sűrítés. Gellért tér, Astoria, Uránia, Kazinczy utca, Dózsa György út, mind mind forgalmas megálló, amiknél csak az alapjárat áll meg.
 #115516  Szerző: tomee87
 
Küldjük oda Budapestre Miskolcról a pénzt, hogy a BKV rendben legyen... :)

Eközben Miskolcon:

A Cementipari elágazásnál menet közben kifogyott a városi busz üzemanyaga! Ismerőseim szerint tegnap előtt is történt hasonló eset a város más pontján, szintén MVK-s busszal. Már üzemanyagra sincsen pénz?” – kérdezte egyik olvasónk az MVK Zrt.-t.

http://www.boon.hu/a-szuro-%E2%80%9Efog ... on/2268809
 #115507  Szerző: krisz83
 
mlaszlo írta: Pozitív fejlesztés, csak a hangolások nem tudom mennyire fognak megvalósulni a gyakorlatban
Talán a futár majd javít a dolgon, ha végre működni fog rendesen.
A kettébontott 7E-t én sem értem, felesleges lépés volt. Ráadásul meg fogja kavarni a sofőröket is.
Továbbá a 7A teljesen felesleges napközben és hétvégén. Elég lenne reggel és délután a csúcsban.
Főleg hogy a XXII.-ker. felől alig lesz átszálló utas.
A jelenlegi 33E és a 233E ugyan olyan érzékeny vonal. Talán sikerül rendesen összelőni Őket.
Kell is a 133E, mert a város felé sokan vannak a 233E-n reggelente. Én már csak a Gellért tér után látom, de ott mindig tömött a város felé.
A hírek szerint a 15-115-133 csalás is nagy átalakítás előtt áll (véleményem szerint egész napos 115 lesz), úgyhogy az egyezés nem lesz hosszútávú.
 #115493  Szerző: mlaszlo
 
asimov írta:"Átalakítják a piros hetes buszjáratot"
http://www.origo.hu/itthon/20130514-val ... endje.html
Pozitív fejlesztés, csak a hangolások nem tudom mennyire fognak megvalósulni a gyakorlatban, ugyanis ez elég gyenge pontja a budapesti tömegközlekedésnek. Most is elvileg hangoltan kellene járnia a 7E-173E-nek és a 7-173-asnak, de gyakorlatilag az esetek többségében párban járnak. Az alapjáratnál nem is látszik, hogy egymáshoz hangolnák, mert napközben szinte mindig odaér Albertfalváról a 7-es a Bornemissza térre és rá rögtön vagy egy perc múlva indítják is a 173-ast, így Kelenföld központhoz már együtt érkeznek, aztán 7-8 percig nem jön semmi.
Amit nem értek, hogy a gyorsjáratot miért volt jó szétbontani? Nem lenne egyszerűbb ha csak 7E lenne és az megállna mind a két megállóban, az Apolló utcánál és a Róna utcánál is?
A 133E és a 233E közös követése is kérdéses lesz a belváros felé, külön vonalról érkeznek a Camponához, ahonnan együtt mennek tovább, de a 133E elég zavarérzékeny, főleg a Kelenföld-Érd közötti vasútvonal építési munkái miatt.
Érdekes, hogy a számozás most nem számít, pár éve mindent át kellett számozni, mert hogy ugyanazt a számot eltérő vonalak nem használhatják, ehhez képest most ott lesz a 133-as a Lehel tér és az Árpád híd között és ott lesz a 133E a Bosnyák tér és Nagytétény között :)
 #115371  Szerző: djlacee
 
Kép
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 219