RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #13420  Szerző: Mauro
 
mlaszlo írta:
Mauro írta:Sajna BKV Volvoit rohadék grafitiesek teljesen tönkre tették már. Összeeset utálom.
Ebben igazad van, de a BKV se nagyon törődik velük. Tiszta kosz mindegyik, kívül-belül, nincsenek megfelelően karbantartva, látszik rajtuk, hogy abszolút nem törődik vele a szolgáltató.
Ja meg azt hallottam némelyik gumija is kopót már. Ez nem közveszély okozás?
 #13419  Szerző: Mauro
 
mlaszlo írta:
Mauro írta:Sajna BKV Volvoit rohadék grafitiesek teljesen tönkre tették már. Összeeset utálom.
Ebben igazad van, de a BKV se nagyon törődik velük. Tiszta kosz mindegyik, kívül-belül, nincsenek megfelelően karbantartva, látszik rajtuk, hogy abszolút nem törődik vele a szolgáltató.
Hát igen. Pedig 5-6 kamera, ami képet rögzít is elég lenne rohadt grafitisek ellen. Jó az ellen nem sokat tehet BKV ha ki siklatják villamost azt inkább kemény köz munkával kéne büntetni de ez nem az én hatás köröm. Képesek több száz ember életét kockára tenni hogy firkálhassanak. Egyszerűen undorító, amit művelnek M0-ás zaj falát is pár hétre az át adás után összerondították. Ugyan ez a helyzet az utas várókkal azok ablakit be is szokták zúzni. Nem beszélve emlékművekről Hősök terén ismeretlen katona emlékművét, Ond nevét át írják Ondora. XVII. kerbe és Pécelen szintén össze van firkálva I. világháborús emlékmű, Büszke szép Turulunkat is összefirkálták már. Az amúgy is lepusztul épületeket még jobban össze ronditják. És nem csak pesten bárhova megy, az ember ez van. Ha politikus lennék, elvenném kedvüket firkálgatástól. Vajon Volvo buszok külsejét milyen gyakran mossa BKV?
 #13415  Szerző: mlaszlo
 
Mauro írta:Sajna BKV Volvoit rohadék grafitiesek teljesen tönkre tették már. Összeeset utálom.
Ebben igazad van, de a BKV se nagyon törődik velük. Tiszta kosz mindegyik, kívül-belül, nincsenek megfelelően karbantartva, látszik rajtuk, hogy abszolút nem törődik vele a szolgáltató.
 #13409  Szerző: Mauro
 
Sajna BKV Volvoit rohadék grafitiesek teljesen tönkre tették már. Összeeset utálom.
mlaszlo írta:Új Volvo buszok a a Budapest-Vác vonalon

"A Volánbusz Zrt. 1,2 milliárd forintért 17 új Volvo buszt vásárolt, amelyeket a Budapest-Vác útvonalon állít üzembe. A járművek tartós lassító fékkel, légkondicionálóval, környezetbarát motorral és fejtámlás ülésekkel vannak felszerelve.

A Volánbusz 943 buszból álló flottája folyamatosan megújul. Ezelőtt 2 évvel még 12 év volt az átlagos életkor, mára ez 9,4 évre csökkent. A most vásároltakkal együtt jelenleg 49, a legkorszerűbb igényeknek megfelelő Volvo busz közlekedik a társaság járatain.

A Volánbusz, mint a közép-magyarországi régió legnagyobb autóbuszos szolgáltatója, az agglomeráció északi részén évi 2 millió utast szállít, és buszai évente 1,5 millió kilométert futnak.
A most üzembe álló új szerzemények a Budapest-Dunakeszi-Göd-Sződliget-Vác és a Budapest-Dunakeszi-Fót útvonalon futnak.

Az új, egyenként 70 millió forintba került, 120 utas szállítására képes - 6 fokozatú nyomatékváltóval és a tartós lassító fékkel rendelkező - buszok légkondicionálóval felszereltek, színezett ablakok, függönyök, fejtámlás ülések szolgálják a kényelmet. A környezetbarát motor pedig mérsékelt arányban bocsájt ki káros anyagot."

Vajon az Etele térről induló vonalakon mikor lesznek majd ilyen buszok? :(
 #12354  Szerző: mlaszlo
 
Új Volvo buszok a a Budapest-Vác vonalon

"A Volánbusz Zrt. 1,2 milliárd forintért 17 új Volvo buszt vásárolt, amelyeket a Budapest-Vác útvonalon állít üzembe. A járművek tartós lassító fékkel, légkondicionálóval, környezetbarát motorral és fejtámlás ülésekkel vannak felszerelve.

A Volánbusz 943 buszból álló flottája folyamatosan megújul. Ezelőtt 2 évvel még 12 év volt az átlagos életkor, mára ez 9,4 évre csökkent. A most vásároltakkal együtt jelenleg 49, a legkorszerűbb igényeknek megfelelő Volvo busz közlekedik a társaság járatain.

A Volánbusz, mint a közép-magyarországi régió legnagyobb autóbuszos szolgáltatója, az agglomeráció északi részén évi 2 millió utast szállít, és buszai évente 1,5 millió kilométert futnak.
A most üzembe álló új szerzemények a Budapest-Dunakeszi-Göd-Sződliget-Vác és a Budapest-Dunakeszi-Fót útvonalon futnak.

Az új, egyenként 70 millió forintba került, 120 utas szállítására képes - 6 fokozatú nyomatékváltóval és a tartós lassító fékkel rendelkező - buszok légkondicionálóval felszereltek, színezett ablakok, függönyök, fejtámlás ülések szolgálják a kényelmet. A környezetbarát motor pedig mérsékelt arányban bocsájt ki káros anyagot."

Vajon az Etele térről induló vonalakon mikor lesznek majd ilyen buszok? :(
 #12111  Szerző: mlaszlo
 
djlacee írta:Kép
credó! credó!
A Volánbusznál is volt egy ilyen gyöngyszem. Néhány éve az egyik Merci busznak a vezető utáni első ablakjánál az elhúzható résszel történhetett valami, mert jónéhány hónapig abban is egy ilyen vékony, kartonpapírszerű volt berakva.
Az egyik Classic Ikarusnak meg az első ajtó utáni teli üvege törhetett ki, mert egy régi Ikarusos ablakot raktak be (nem a nagy nyitható felületűt, hanem a kis ablakost), így most az első ajtó utáni kijelző szinte olvashatatlan...
 #12105  Szerző: Pasa
 
:lol: :lol: :lol:
 #12096  Szerző: djlacee
 
Kép
credó! credó!
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 219