RADIOSITE Fórum

  • RTL Magyarország (RTL, RTL KETTŐ, RTL HÁROM, Cool TV, RTL Gold, Film+, Muzsika TV, Sorozat+)

 #123810  Szerző: markfelt
 
krisz83 írta:
adminisztrator írta:mindenesetre a módosabb réteg szintén idősödik.
Igaz...
Viszont náluk már nagyrészt kialakult a márkahűségük. Sokkal nehezebb Őket befolyásolni.
ez is igaz, de más, ennél ésszerűbb megoldást nem látok.

a másik kiút egy rebranding lehetne, de csak hosszútávon hozhat sikert az is, rövid távon inkább hatványozott veszteséget eredményezne.
 #123806  Szerző: krisz83
 
adminisztrator írta:mindenesetre a módosabb réteg szintén idősödik.
Igaz...
Viszont náluk már nagyrészt kialakult a márkahűségük. Sokkal nehezebb Őket befolyásolni.
 #123805  Szerző: markfelt
 
hosszú idő után ez a tv2 legjobb ötlete, egyrészt az átpozicionálás, másrészt a kereskedelmileg fontos célcsoport fogalmának megváltoztatása a kutatásokban.

igaz, mindkettő menekülés, de mást nem hagyott neki a topic címét adó konkurencia, olyan erős és olyan méretű a piac.

hogy miért?

1) a lineáris tartalomfogyasztók életkor szerinti mediánja folyamatosan nő.
2) a pénztárca mérete folyamatosan csökken - illetve talán már stagnál a válság óta, ki hogy értelmezi a gazdasági jelentéseket -, mindenesetre a módosabb réteg szintén idősödik.
 #123802  Szerző: krisz83
 
noartist írta:A Jóban Rosszban-t inkább az idősebb korosztály nézi ,családban is inkább az 50+ korosztály vevő rá.A Barátok Közt inkább azokat köti le,akik az indulásakor voltak fiatalok,és mai napig követik.
Az abszolút fiatal korosztálynak meg ott az Éjjel-Nappal BP.,tökéletes népbutító.
Félreértés ne essék,nem akartam vitát.
Nem értettem félre, és nem is vitázunk. ;)
Pusztán eszmecserét folytatunk a témával kapcsolatban.
Egyébként pont valami ilyesmiért akar a TV2 átállni a 18-59-es mérésre. Tudnák vele sminkelni a nézettséget.
Csak kérdés, hogy többet nyernek e majd vele, mint amit veszítenek. Tudniillik pl. az említett műsor esetében számottevő különbség nem lesz.
 #123799  Szerző: noartist
 
A Jóban Rosszban-t inkább az idősebb korosztály nézi ,családban is inkább az 50+ korosztály vevő rá.A Barátok Közt inkább azokat köti le,akik az indulásakor voltak fiatalok,és mai napig követik.
Az abszolút fiatal korosztálynak meg ott az Éjjel-Nappal BP.,tökéletes népbutító.
Félreértés ne essék,nem akartam vitát.
 #123797  Szerző: krisz83
 
noartist írta: Szerintem pedig nagyon erőltetett.Tizenév ide vagy oda,van egy idő,ami után nem lehet újat,érdekeset kihozni valamiből.Még a sok szereplőcsere ellenére sem.Valószínűleg erősen csökken a nézettség is.(persze,még mindig vezető,de..)
Persze hogy csökkent a nézettsége. Ahogy mindennek, hiszen 2013-ban több kis kábelcsatorna van (RTL II, Cool TV, Super TV2, FEM 3, stb...) mint pl. 4-5 évvel ezelőtt. Magát a sorozatot naponta 1.4-1.5 millió ember követi. Ki ezért, ki azért.
A lényeg, hogy magasan nyeri a saját sávját évek óta. Mostanság pl. a TV2-n vele (nagyjából) egyszerre futó Jóban Rosszban című sorozatot 620-700 ezren nézik.
Tehát ha ezeket a számokat tartani tudja, akkor egy jó darabig még nem fog eltűnni.
 #123795  Szerző: noartist
 
adminisztrator írta:
noartist írta:Ejnye Főnök,Téged is elnyelt a kereskedelmi televíziózás?
főnök mondjuk nem vagyok, és nem igazán értem, hogy érted, hogy elnyelt a kertévézés, mindenesetre egyrészt hányok a kultúrsznobkodástól, másrészt a szakmai része érdekel, továbbá a barátok közt kiváló hétköznapi problémákat feledtető agymosógép esténként.
Szerintem pedig nagyon erőltetett.Tizenév ide vagy oda,van egy idő,ami után nem lehet újat,érdekeset kihozni valamiből.Még a sok szereplőcsere ellenére sem.Valószínűleg erősen csökken a nézettség is.(persze,még mindig vezető,de..)
 #123793  Szerző: markfelt
 
noartist írta:Ejnye Főnök,Téged is elnyelt a kereskedelmi televíziózás?
főnök mondjuk nem vagyok, és nem igazán értem, hogy érted, hogy elnyelt a kertévézés, mindenesetre egyrészt hányok a kultúrsznobkodástól, másrészt a szakmai része érdekel, továbbá a barátok közt kiváló hétköznapi problémákat feledtető agymosógép esténként.
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 199