Ez nem annyira lep meg. Az N-Joy jól "feküdt" az előző kormány idején (lásd. frekik mennyiséges akkor/most), így a Szerencsejáték Zrt. is költött náluk szépen. Most más kormány van, más szelek fújnak, most a jobb oldalon "jól fekvő" Class FM-en megy sok Szerencsejáték Zrt.-s spot. Anno a Neo becsődölésekor ezt példaként fel is hozta a Neo, hogy nem annyira költenek náluk a Class FM-mel szemben.
Ezt persze akkor azzal magyarázta a Szerencsejáték, hogy a Class FM-nek jobb a hallgatottsága, így több emberhez jut el a reklám. Sok frekije volt az N-Joy-nak, de ha valaki is azt állítja, hogy lefedett annyi embert, mint a Class FM most, akkor az hazudik, tehát nyilván nem feltétlenül a hallgatottság/lefedettség számított és számít, hanem, hogy ki a "pajti".
A Szerencsejáték csak egy a sok közül. A Class FM-en valahogy sokat szeret költeni az MVM/Paksi Atomerőmű is és még sok-sok állami vagy állami kötődésű cég.
