RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #137324  Szerző: szemilan
 
Múlt hét pénteken lerobban az ÉNYKK (ex kisalföld volán) járata, ma meg otthagytak a buszmegállóban, mert a jegykiadógépben hibásan szerepeltek a megállók, így meg sem álltak a buszok.

Tök jó volt 45 percig szakadó hóban álldogálni a buszmegállóban. (természetesen fedetlen)

Hozzáteszem a következő járat is csak úgy állt meg 20-30 méterre a buszmegállótól, hogy vadul integettem meg futottam a busz után....
 #137186  Szerző: szemilan
 
 #137183  Szerző: djlacee
 
Credo?
 #137182  Szerző: szemilan
 
Mi van ma?? Influenza terjed a buszok között? Az ÉNYKK (Kisalföld Volán) Győr - Veszprém közötti járata a 82-es főúton a rédei elágazónál lerobbant, több, mint 2 km-t gyalogoltam a legközelebbi faluba, jön a busz, szintén ÉNYKK (Bakony Volán) majd mondja a sofőr, hogy örül, ha eljut a végállomásra, mert ez a busz is rossz. 40 Km/h sebességgel, rángató motorral azért csak hazaértem.

Az egyiknek a kuplungja ment tönkre, a másiknak meg az üzemanyag szivattyúja.
 #136812  Szerző: szemilan
 
Az ÉNYKK-nál újfajta motor hűtési megoldással álltak elő. :D (Korábban Kisalföld Volán)

http://www.kisalfold.hu/tudosito/nyitot ... o/2412800/
Mögötte haladtam és a Dunacenternél arra lettem figyelmes, hogy a motor ajtó kinyílt, majd mikor jobban megnéztem, észrevettem, hogy a zárban még a kulcs is benne volt - írta olvasónk, aki fotókat is küldött a látottakról.
 #136668  Szerző: joe
 
szemilan írta:Ez a legnagyobb poénja az új útdíj rendszernek. Veszprém megye, M7-es pár kilométeres szakasz, 5 ezer.

http://www.nemzetiutdij.hu/Halozat/Veszprem_megye.jpg

Ki akarja majd ezt megvenni?
Van még más is...én "keresztbe" járom az országot (Békéscsaba-Kecskemét-Solt-Dunaújváros-Székesfehérvár-Győr)...kapóra jött az eddig ingyenes M8-as híd...ami valójában nem vezet sehová, mert sem oda, sem elvezető autópálya nincs...ezért nem fizetek (egyből két megyeit 3 km-ért)...marad a "régi híd" Dunaföldvárnál http://444.hu/2015/01/02/lassan-mar-a-d ... at-ingyen/. Ha meg fizetek az autópályáért, akkor megyek "fel" Bp. felé...had fuldokoljon a sok fővárosi "p...szt"...különben is, ha fizetek, akkor már legalább 200km-en koptatom az M5-M0-M1-et. Joe
 #136658  Szerző: markfelt
 
visszatérő téma a mellékvonalak helyzete magyarországon. szóló bzmotok 5 utassal ugye.

teljesen más struktúra, teljesen más ország, de mutatnék egy érdekes példát: http://youtu.be/jGQ1kAJvA8w
ez a kamloops-jasper járat, ennyi kocsival. kamloopsban és vonzáskörzetében 90.000-en laknak, jasperben 4000-en. a két kisváros között 450 km a távolság. ott ez a mellékvonal.

41.000 forint egyébként oda-vissza a felnőtt jegy másodosztályon, ülőhelyes kocsiban. fekvőhelyesben már 250.000.
 #136619  Szerző: szemilan
 
Ez a legnagyobb poénja az új útdíj rendszernek. Veszprém megye, M7-es pár kilométeres szakasz, 5 ezer.

http://www.nemzetiutdij.hu/Halozat/Veszprem_megye.jpg

Ki akarja majd ezt megvenni?
 #136589  Szerző: markfelt
 
pesten a futár pedig az esetek kábé felében nem megy, vagy rosszul működik.
 #136586  Szerző: djlacee
 
asimov írta:Néha még "megkattan" a rendszer, de remélhetőleg hamar kiforrja magát.
ha azok csinálták, akik az ittenit, akkor ne reménykedj

-totemoszlopok közül már legalább 2 szó szerint kiégett
-totemoszlopok random eldobják a jelet, vagy csak teljesen értelmetlen dolgot írnak ki
-egyik buszon csak hang van, másikon csak kijelzés, harmadikon egyik se megy, negyediken már a külső kijelzők helyett is tábla van
-GPS-ben nincsenek jó helyre húzva az áthelyezett megállók
Kép
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 219