Az irányzat, műfaj iránti komoly és évtizedes rajongással írom az alábbiakat:
- a fényeffektek sokszor nem követik a zene ritmusát, ütemváltozását
- a háttérben levő kivetítőn rendre értelmezhetetlen "izék" villognak teljesen véletlenszerűen váltakozva és nagyon sok az "üresjárat" is (teljesen fekete kijelző)
- a fényeffekteket láthatóvá tevő füstöt (füstben látszanak jól a lézerek, van igazi hangulata a fényeknek, stroboszkópnak stb) össze-vissza adagolják
- a DJ-k közötti "átmenet" egy katyvasz, se eleje, se vége (ez a ASOT 650-en pedig nagyon profin volt megoldva)
- kameraváltásokban semmi szisztéma nincsen: néha se a zene ritmusához, se a DJ(k) mozgásához nem tart a rendező
- a "közönséget" eddig egyszer sem mutatták teljes egészében. A nézők által töménytelen mennyiségben lengetett molinókból, plakátokból kettőt, ha mutattak rendesen. Alig van közeli kép, pedig nagyon jó "visszacsatolás" a lelkesebb nézőket a kivetítőre -valós időben- kitenni, mert ez óriási élmény annak a rajongónak és egyúttal feltüzeli többieket is, vagyis a rendező gyakorlatilag kihagyja tömeget a show-ból. Az rendezés egésze is valami nagyon gyatra.
Kb du. fél 3-tól meg is jelentek a nem éppen dicsérő kommentek a jutub-os cset felületen.
A beigért nagy stream kapacitás sincsen meg (vagy útközben veszne el?) mert stream-et szemmel láthatóan dinamikusan (agyon)tömörítik, de így is akad, pedig alig 10E kliens van. (Yekaterinburg-ból rövid időre kb. 3x ennyit szolgáltak ki.)
Amilyen csúcs show-t produkáltak a rendezők az előző, ASOT 650 turnén, annyira gagyi lett ez most. Rossz nézni és hallgatni is.
- a fényeffektek sokszor nem követik a zene ritmusát, ütemváltozását
- a háttérben levő kivetítőn rendre értelmezhetetlen "izék" villognak teljesen véletlenszerűen váltakozva és nagyon sok az "üresjárat" is (teljesen fekete kijelző)
- a fényeffekteket láthatóvá tevő füstöt (füstben látszanak jól a lézerek, van igazi hangulata a fényeknek, stroboszkópnak stb) össze-vissza adagolják
- a DJ-k közötti "átmenet" egy katyvasz, se eleje, se vége (ez a ASOT 650-en pedig nagyon profin volt megoldva)
- kameraváltásokban semmi szisztéma nincsen: néha se a zene ritmusához, se a DJ(k) mozgásához nem tart a rendező
- a "közönséget" eddig egyszer sem mutatták teljes egészében. A nézők által töménytelen mennyiségben lengetett molinókból, plakátokból kettőt, ha mutattak rendesen. Alig van közeli kép, pedig nagyon jó "visszacsatolás" a lelkesebb nézőket a kivetítőre -valós időben- kitenni, mert ez óriási élmény annak a rajongónak és egyúttal feltüzeli többieket is, vagyis a rendező gyakorlatilag kihagyja tömeget a show-ból. Az rendezés egésze is valami nagyon gyatra.
Kb du. fél 3-tól meg is jelentek a nem éppen dicsérő kommentek a jutub-os cset felületen.
A beigért nagy stream kapacitás sincsen meg (vagy útközben veszne el?) mert stream-et szemmel láthatóan dinamikusan (agyon)tömörítik, de így is akad, pedig alig 10E kliens van. (Yekaterinburg-ból rövid időre kb. 3x ennyit szolgáltak ki.)
Amilyen csúcs show-t produkáltak a rendezők az előző, ASOT 650 turnén, annyira gagyi lett ez most. Rossz nézni és hallgatni is.

frekivadasz írta:Valaha nagy kedvenc volt a trance műfaj, de sajnos az egyik legnagyobb áldozata lett a loudness war-nak. Ez is úgy szól, mintha fehérzaj lenne. A kivez. jelző nem 'mozog' a keverőn, hanem statikusan világítRövid idő után hallgathatatlan. Nagy kár érte.
Rádió: Blaupunkt "Malaga" CD36
Ant 1: "Tripleg"; Ant 2: K/NY-i látóterű H pol. dipól
Koax: RG6/SAT
Ant 1: "Tripleg"; Ant 2: K/NY-i látóterű H pol. dipól
Koax: RG6/SAT