RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #15022  Szerző: Mauro
 
ropi21 írta:EU-s tökömtudja direktíva, hogy az összes szintbeli kereszteződést fel kell számolni
legyen szó autós avagy gyalogos forgalomról.
persze lehetne fontosabbal kezdeni, de így volt kényelmes vagy csupán presztizs beruházás
Az lehet, hogy tényleg megszűnik szintbeli kereszteződés ott, mert valami félig kész fal is van ott.
 #15003  Szerző: ropi21
 
EU-s tökömtudja direktíva, hogy az összes szintbeli kereszteződést fel kell számolni
legyen szó autós avagy gyalogos forgalomról.
persze lehetne fontosabbal kezdeni, de így volt kényelmes vagy csupán presztizs beruházás
 #14979  Szerző: Mauro
 
http://kepfeltoltes.hu/view/090313/2009 ... es.hu_.jpg

A MÁV minek költ, olyan helyen liftes felüljáróra ahol van gyalogos átkelő?
Miért nem oda építenek ahova tényleg kéne? Mert biztos van olyan hely ahol babakocsival nem lehet átmenni.
 #14462  Szerző: Mauro
 
mlaszlo írta:
Mauro írta:Vajon BKV miért nem vezeti be hogy végállomásokon kérik jegyet bérletet mindenkitől? Ott úgy is álnak járművek nem nőne e menet idő.
Sok értelmét nem látom, mert aki lógni akar, az legfeljebb elgyalogol a következő megállóig és ott száll fel a buszra vagy villamosra.
Mellesleg én részben megértem azokat akik lógnak, mert sokszor én sem látom értelmét jegyet venni egy ilyen színvonalú szolgáltatásért. Nyomorgok a buszon, reménykedem hogy időben jön és nem robban le két megálló között, csapadékos időben pedig figyelhetem a buszt tetejét, hogy nem folyik-e valamilyen gusztusos víz a nyakamba. Ráadásul hiába veszek jegyet vagy bérletet, az abból befolyó összeg úgyse odakerül, ahol szükség lenne rá.

Hát igen csak akkor lenne értelme, ha normális városvezetés lenne, és pénz oda folyna, ahova kell. De míg főtolvajmester nem takarodik el haverjaival addig nincs értelme.
 #14452  Szerző: mlaszlo
 
Mauro írta:Vajon BKV miért nem vezeti be hogy végállomásokon kérik jegyet bérletet mindenkitől? Ott úgy is álnak járművek nem nőne e menet idő.
Sok értelmét nem látom, mert aki lógni akar, az legfeljebb elgyalogol a következő megállóig és ott száll fel a buszra vagy villamosra.
Mellesleg én részben megértem azokat akik lógnak, mert sokszor én sem látom értelmét jegyet venni egy ilyen színvonalú szolgáltatásért. Nyomorgok a buszon, reménykedem hogy időben jön és nem robban le két megálló között, csapadékos időben pedig figyelhetem a buszt tetejét, hogy nem folyik-e valamilyen gusztusos víz a nyakamba. Ráadásul hiába veszek jegyet vagy bérletet, az abból befolyó összeg úgyse odakerül, ahol szükség lenne rá.
 #14395  Szerző: Mauro
 
Vajon BKV miért nem vezeti be hogy végállomásokon kérik jegyet bérletet mindenkitől? Ott úgy is álnak járművek nem nőne e menet idő.
 #14333  Szerző: mlaszlo
 
Hát őszintén szólva ez a járatszámozás elég fura lett. A táblás buszokkal nincs gond, de a kijelzősökön olyan apró a szám, hogy szinte alig látni. Ugyanazok a kiírások mint korábban, csak az elejére most kikerült a szám, de nem olyan nagy számokkal, mint a BKV-nál, hanem folytonosan a szöveggel. :S
 #14135  Szerző: Mauro
 
BKV-n is lehetne, minden buszon ellenőr nem hinném, hogy nem térülne meg. Már csak rongálások miatt is.
mlaszlo írta:
Mauro írta:Hogy oldoták meg grafiti és vandál problémát?
Hogy konkrétan milyen lépéseket tettek azt nem tudom, de olyan mértékű rongálással, mint a BKV-nál, még nem nagyon találkoztam. Szerintem ennek az egyik oka az lehet, hogy a Volán buszaira azért akárki nem szállhat fel, mert felszállásnál mindenképpen kell jegyet váltani vagy bérletet felmutatni, a sofőr pedig nincs úgy elszigetelve az utasoktól, mint a BKV-n, így azért belátja valamennyire az utasteret, hacsak nincs tömeg. Egyébként nem egyszer fordult elő, hogy a sofőr nem engedett fel egy utast, mert korábban rajtakapta, hogy kárt tett a buszban vagy sértegette az utasokat.
 #14121  Szerző: mlaszlo
 
Mauro írta:Hogy oldoták meg grafiti és vandál problémát?
Hogy konkrétan milyen lépéseket tettek azt nem tudom, de olyan mértékű rongálással, mint a BKV-nál, még nem nagyon találkoztam. Szerintem ennek az egyik oka az lehet, hogy a Volán buszaira azért akárki nem szállhat fel, mert felszállásnál mindenképpen kell jegyet váltani vagy bérletet felmutatni, a sofőr pedig nincs úgy elszigetelve az utasoktól, mint a BKV-n, így azért belátja valamennyire az utasteret, hacsak nincs tömeg. Egyébként nem egyszer fordult elő, hogy a sofőr nem engedett fel egy utast, mert korábban rajtakapta, hogy kárt tett a buszban vagy sértegette az utasokat.
 #14116  Szerző: Mauro
 
Hogy oldoták meg grafiti és vandál problémát?
mlaszlo írta:
Mauro írta: Akkor olyan mint a BKV és a MÁV.
A járműpark valamivel jobb állapotban van, mint a BKV-nál, de a hozzáállásuk sajnos nem nagyon különbözik :(
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 219