ayala írta:Kérdezném, hogy azért, mert két, a rádiózásra tökéletesen alkalmatlan, egyébként egy párt alkotó személy elhagyta (illetve az egyikőjüket kirakták, mert konkurens céghez írt alá) a rádiót, abból hogyan jön, hogy tönkremegy? Komolyan, Balogh és Baloghné távozásával lehúzhatja a rolót a MusicFM? Ők ekkora veszteséget jelentenének? Sajnos biztos vagyok benne, hogy mennek máshová, több pénzért munkálkodni. Majd az a maréknyi ember, aki kíváncsi Pordán nemi életére, vagy Balogh pityergésére, mennek utánuk, helyettük pedig a MusicFM-en remélhetőleg sokkal alkalmasabb hangokat hallhatunk.
Persze nem vagyok álnaiv, pontosan értem a politikai vonatkozásokat, de halló... egy ember aláírt egy konkurens rádiót működtető céghez, a férje meg valószínűleg megy vele... vagy vissza a Juventus Sláger rádióhoz, vagy az egyik indulóhoz. Csak érteném, hogy lehet erre a két emberre igény. Petrát még csak értem, mert hát azt mondják, jó a teste. Legalábbis azt még sehol nem olvastam, hogy tehetséges rádiós lenne, csak hogy mennyire szép. Aztán meg emberek értetlenül nézik, miért döglődik a magyar rádiós piac. Talán mert aki szakember, az vagy lépett külföldre, vagy csak nem tud közösséget vállalni pl. a Balogh házaspárral.
(Szilárdról sajnos nem tudok nyilatkozni, nem ismerem a munkásságát.)
De visszatérve az eredeti kérdésre; komolyan az ő távozásuk jelenti a rádió vesztét? Mert hogy más változás nincsen, a politikai vonatkozás eddig is állt, mégsem temettétek őket.
Csak kérdés, hogy találnak-e megfelelő műsorvezetőket. Mert közel se biztos.
Az eddigi történésekből valahogy nem tudom elképzelni, hogy a vajna fm mellett engednék túl sokáig a Music FM-et is működni. A Class még idén biztos repül (mindenki erre számít), a Music-ot pedig szerintem nem fogják hagyni 2019-ig. Ezek mindent ki tudnak találni a repítésért. Itt már súlyos állami diktatúra épült ki a rádiózásban is. Vagy ha esetleg nem erőszakkal repítik, akkor pénzügyileg fogják kivéreztetni, lásd Neo. Volt már szó róla, hogy eddig is kértek már párszor részletfizetést. A mai berendezkedésben állami hirdetések nélkül a 89,5-ön fenntartani egy rádiót komoly feladat. Persze ha Simicskáék jobban benyúlnak, akkor nincs akkora probléma, csak kérdés meddig akarják ezt a rádiót.
Mindenesetre én szurkolok nekik, de nem lesz könnyű dolguk a következő időszakban, az biztos. Jó lenne, ha nem szüntetnék meg a Délutáni Roadshow-t, mert szinte az egyetlen élő interaktív közlekedési blokkokat tartalmazó műsor (volt). Szilit is bírom, sok hasznos dolgot tudtam már meg a műsorból.