RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #17523  Szerző: Mauro
 
jeek írta:Szolnok után már Pécsett is :)

http://pkzrt.linear.hu
BKV-nak mikor lesz ilyen?
 #17495  Szerző: tomee87
 
Szolnok után már Pécsett is :)

http://pkzrt.linear.hu
 #17445  Szerző: tomee87
 
Egy kis május 1-ei hangulatkép :)
Kép
 #17119  Szerző: mlaszlo
 
mg írta: nem kevés az pöttyet? pl. 300 forintos jegyár mellett?
gondolom, ez az üzemeltetési költség látszik meg a színvonalon is
Nem tudom megítélni, hogy ez sok vagy kevés, de a színvonal az rohamosan csökken. Ma délelőtt a 7E-n a jegykezelő szigetelőszalaggal volt összeragasztva, hogy ne essen szét. A buszok állapota borzalmas, főleg amilyen buszokat most beraknak a Volvo-k helyett.
A Nográd Volán-t érintően viszont részben igaza lehet a BKV-nak, én akkor utaztam többször ezekkel a buszokkal, amikor a 47-49V-n jártak, nyáron valami borzalmas volt, mert ezeken a Volvo-kon még annyira se nyithatóak az ablakok, mint a sárga kapaszkodós BKV-sokon, utastájékoztatás nulla (a kijelzőn csak a járat szám volt, belül meg rendszeresen papírfecni) és papíron napközben azt hiszem 4-5 percenként kellett volna járni, hát nem egyszer előfordult, hogy csúcsban 15 percet kellett rá várni, mire jött egy busz, de arra természetesen nem lehetett felférni.
 #17117  Szerző: mg
 
mlaszlo írta:Az Index információi szerint a Nógrád Volán kilométerenként 578 forintért üzemeltette a csuklós Volvo buszokat ... Egy átlagos buszt kilométerenként 450-500 forintért üzemeltetnek a BKV-nál.
nem kevés az pöttyet? pl. 300 forintos jegyár mellett?
gondolom, ez az üzemeltetési költség látszik meg a színvonalon is
 #17115  Szerző: mlaszlo
 
Felmondott a BKV a Nógrád Volánnak

"A BKV felmondta a Nógrád Volánnal kötött szerződését, mely a 20E vonalon közlekedő csuklós autóbuszok alvállalkozói üzemére vonatkozott. A buszok gyakran lerobbantak, mégis magas üzemeltetési díjat kért értük az alvállalkozó.

Az Index információi szerint a Nógrád Volán kilométerenként 578 forintért üzemeltette a csuklós Volvo buszokat, amelyekkel, mint az Index beszámolt róla, már korábban is sok probléma volt a 47-es 49-es villamospótló vonalán (decemberben mentek át a buszok a 20E vonalra). Nemrég a cég 600 forint fölé akarta emelni az üzemeltetési díjat, amit a BKV már nem vállalt. Egy átlagos buszt kilométerenként 450-500 forintért üzemeltetnek a BKV-nál.

A Nógrád Volánnak még 30-40 szóló busza maradt a BKV-nál alvállalkozásban, azokkal nincs annyi probléma, mint a csuklósokkal.

Az Utazó kiskövet blog szerint a Nógrád Volán nagyon drágán dolgozott a BKV-nak, ellenben sok menetkimaradása volt. A Nógrád Volán vezérigazgatója volt egy ideig Antal Attila, aki később a BKV-t vezette. Az ő idejében lett a Nógrád Volán a BKV alvállalkozója. Ezen a cégen kívül a VT-Transman szállít még BKV utasokat alvállalkozói szerződés keretében."
 #16769  Szerző: Mauro
 
Ők vajon karban tartják a buszaikat?
djlacee írta:Kép
 #16765  Szerző: djlacee
 
Kép
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 219