noartist írta:Olyan visszapillantások, mint pl. Kylie Minogue - Can't get out of my head nem férnek bele az arculatba, vagy a célközönség egyszerűen nem kíváncsi ezekre? Nyilván ez csak egy példa, de ilyenekkel -néha- nem lehetne színesíteni a kínálatot?
Elindult már egy klasszik-vonal a Music FM-nél talán másfél éve, de úgy érzem, kicsit megrekedtek ugyanazoknál a slágereknél, és félnek újítani. Nem érzem olyan távolinak pl. a fent említett számot, hogy a hallgató (ill. ez a célközönség) azonnal agyvérzést kapjon, sőt.
(minden véleményre kíváncsi vagyok, ha van esetleg közöttünk zenei szerkesztő/igazgató, külön örülök
)
Ki a célcsoport? Ha 15-25, akkor nem nagyon. Ez egy 2001-es release, amikor ez sláger volt (értsd: nagyon "ment"), akkor a célcsoport alja még épp csak hogy megszületett (de a teteje se pont a slágerlisták böngészésével volt elfoglalva), tehát nem ért el maradandó behatást a dal ennél a csoportnál. Ha az idősebbeknek akar imponálni vele (aki viszont nem ezt az adót hallgatja, tehát minek is?!), akkor viszont nem fér bele a zenei arculatba, ami a fiataloknak készül (mit keres ott egy olyan dal, amit kb. nem ismerhet a célcsoport?) Nem fogja végig se hallgatni, már kapcsol is el. Azt hosszútávon senki sem tolerálja, ha zenei katyvaszt kell hallgasson, a fiatal generáció pedig különösen érzékeny erre.