Én inkább azon gondolkodom, mintha fogyna kicsit a szufla... A R1-et meg a Retro-t negyed ennyi problémával indították el...
zakopanendre írta: ↑2019.05.08. 07:15Na most egy "elöregedő" célcsoportnak mit ad el az egyszeri vállalkozó? A nagyobb vásárlóerő a Sláger és az R1 mögött áll.Ebben igazad van. Én elég sokat hallgatom a Retrót, szeretem a magyar beatzenét és a 60-as, 70-es évek zenéit, de valóban ez a célcsoport kiöregszik végleg a "vásárlóközönségből". Azonban bármikor változtathatnak, éppen úgy, ahogy a Sláger Rádió tette, amikor újabb zenék felé nyitott. Szerintem ez meg fog történni hamarosan, és ez jót fog tenni pl. a Poptarisznyának is (ha B. Tóth bácsi is benne lesz). Kérdés, hogy mi fog menni a Best FM-en (ha egyszer elindul), mert családon belül furcsa lenne az átfedés...
Nightman írta:Azt hitte volna mindenki hogy a retronál is ömlik a pénz..Sőt, konkrétan reklám alig van a Retron még mindig... Oké, hogy ki lett jelentve, hogy nincsenek elvárások felé, de a R1-en reggelente kb. 5-6 perc csak a reklámblokkból áll, és szinte alig van olyan hét, mikor ne dobálnák meg a hallgatókat 100 ezer ft-tokkal...
Először nekem az volt gyanús hogy egy országos kerrádiót 3-4 ember szerkesztő-műsorvezetésével oldják meg,de nemrég részletfizetést kértek a frekidíjjra..