RADIOSITE Fórum

  • Sláger FM

 #189984  Szerző: mihalylovics
 
noartist írta: 2021.01.20. 19:10 Ha már OFF: a Rádió 88-on a Plazmapont Lécci a kedvencem. :)
Az is már legalább 20 éve így megy, talán az az egyetlen, ami azóta így maradt. Az aktuális szponzor neve + Lécci! volt mindig is a műsor teljes címe.
 #189983  Szerző: noartist
 
Ha már OFF: a Rádió 88-on a Plazmapont Lécci a kedvencem. :)
 #189973  Szerző: Sakál
 
Garfield írta: 2021.01.16. 20:36 "Január 17-től, minden vasárnap jelentkezünk majd a Samsung Experience Slágerlistával. "
A szponzoráció kétségtelenül egy jó reklámozási forma, de azért van egy határ, amin túl már zavaró a dolog. Egy műsort a szponzorról elnevezni - szerintem - már pofátlanság.
Szólj az angoloknak is a Vodafone big top 40 miatt :shock:
 #189965  Szerző: Tomi76
 
Garfield írta: 2021.01.16. 22:17
djlacee írta: 2021.01.16. 22:13
Garfield írta: 2021.01.16. 22:08gondolom ez ellen sem lenne kifogásotok.
Tényleg nem lenne kifogásunk. Talán akkor az sem jó, hogy bizonyos InterCity vonatok nevében reklám van? Pl Sopron Bank InterCity
Az sem.
Akkor nem értem mi a gond ezzel?
mihalylovics írta: Az ugyan igaz, hogy ma már ez szokatlan, inkább a 90-es évekre (és a 2000-es évek elejére) volt jellemző, ami - véleményem szerint - a kereskedelmi rádiózás aranykora volt. Erre a korszakra sajnos már csak kevés rádió emlékeztet, amiből az egyik pont a Sláger (a másik a Manna, de ez már egy másik sztori). Érezhető rajta, hogy valóban piaci alapon tartja magát fenn, nem csak az állami pénzekre hagyatkozik. És ez így van (vagy inkább lenne?) rendjén.
Maximálisan egyetértek.
 #189936  Szerző: mihalylovics
 
Garfield írta: 2021.01.16. 22:08 Azzal nyilván nincs baj, hogy reklámot értékesít. Még azzal sem lenne, ha óránként kétszer elhangozna, hogy a műsort a Samsung támogatja, de ez már túlzás. A következő lépés az lesz, amikor valamelyik rádiónak már minden műsorának szponzoros címe lesz - Omnia reggel, MOL délelőtt, Tesco délután, Kométa kívánságműsor, Borsodi mixműsor, Durex éjszaka - gondolom ez ellen sem lenne kifogásotok.
Az ugyan igaz, hogy ma már ez szokatlan, inkább a 90-es évekre (és a 2000-es évek elejére) volt jellemző, ami - véleményem szerint - a kereskedelmi rádiózás aranykora volt. Erre a korszakra sajnos már csak kevés rádió emlékeztet, amiből az egyik pont a Sláger (a másik a Manna, de ez már egy másik sztori). Érezhető rajta, hogy valóban piaci alapon tartja magát fenn, nem csak az állami pénzekre hagyatkozik. És ez így van (vagy inkább lenne?) rendjén.
 #189933  Szerző: Garfield
 
djlacee írta: 2021.01.16. 22:13
Garfield írta: 2021.01.16. 22:08gondolom ez ellen sem lenne kifogásotok.
Tényleg nem lenne kifogásunk. Talán akkor az sem jó, hogy bizonyos InterCity vonatok nevében reklám van? Pl Sopron Bank InterCity
Az sem.
 #189932  Szerző: djlacee
 
Garfield írta: 2021.01.16. 22:08gondolom ez ellen sem lenne kifogásotok.
Tényleg nem lenne kifogásunk. Talán akkor az sem jó, hogy bizonyos InterCity vonatok nevében reklám van? Pl Sopron Bank InterCity
 #189931  Szerző: Garfield
 
Azzal nyilván nincs baj, hogy reklámot értékesít. Még azzal sem lenne, ha óránként kétszer elhangozna, hogy a műsort a Samsung támogatja, de ez már túlzás. A következő lépés az lesz, amikor valamelyik rádiónak már minden műsorának szponzoros címe lesz - Omnia reggel, MOL délelőtt, Tesco délután, Kométa kívánságműsor, Borsodi mixműsor, Durex éjszaka - gondolom ez ellen sem lenne kifogásotok.
 #189930  Szerző: potyi
 
A Roxyn is sok ilyen volt, de még tudnék más példát is hozni.
 #189929  Szerző: djlacee
 
Garfield írta: 2021.01.16. 21:51
potyi írta: 2021.01.16. 20:57 Hát pedig elég bevett dolog.
Ha csak így tud fennmaradni egy adott kereskedelmi rádió, akkor inkább szűnjön meg.
Úgy, hogy reklámot értékesít és ebből pénzt kap? :punch:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 102