RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #199967  Szerző: Glenn
 
Köszi, megtisztelsz. :chinese:
És örülök, hogy egyetértünk.
 #199966  Szerző: djlacee
 
Gratulálok mindkettőtöknek. Glenn, neked az aláírásodhoz külön.
 #199965  Szerző: Glenn
 
Patkány.
 #199962  Szerző: Glenn
 
p0tyi írta: 2023.07.23. 15:32Kép
Hát amíg egy liberális majom olyan sötét, hogy egy képet képtelen posztolni egy fórumba, addig akármit tehet a jelenlegi hatalom, nincs veszélyben. :hehe:
U.i.: visszatértem szabiról (az elsőről), úgyhogy látva a kétségbeeséseteket, megnyugtatom e liberálfasiszta politikai fórum éjjel-nappal itt vegetáló tagjait, hogy élek és virulok. Jó itt élni, örülök, hogy ismét itthon lehetek. Eszemben sincs aggódni (nem úgy, mint nektek), hogy jaj, mi lesz itt, mert remélem, hogy az lesz ami van. Sőt, ebben biztos vagyok, ami azt jelenti, hogy minden továbbra is jó lesz itt és ti meg rághatjátok tovább a kefét. :D
Még egy u.i.: továbbra sem sakkozok galambokkal... ;)
 #199961  Szerző: p0tyi
 
Mutatom közben Nagy Bálint, közlekedési államtitkár CV-jét:

Kép

Bizonyára az Élet Iskolájában szerezte a közgazdász végzettséget.
Ilyen emberek vannak pozícióban, ebben a Glenn-nek olyannyira kedves, tönkrekúrt fostengerben, amit egyelőre Magyarországnak hívunk.
 #199960  Szerző: p0tyi
 
Mindennapra jut egy nagyon súlyos esemény a MÁV hálózatán, egyik nap mozdony gyullad ki, a másik nap utasokat forráznak le, a harmadik nap túl nagy sebességgel fut be az állomásra az IC és repülnek a bőröndök az emberek fejére.

Közben Lázárék ujjal mutogatnak az előző vezetésre, és vonalakat szüntetnek meg. Példátlan összeomlást láthatunk.

Nagy tételben fogadnék, hogy a Bzmotok teljeskörű leállítása lesz a következő lépés.
 #199937  Szerző: shadoe
 
Nem is kellett sokat várnunk, gyakorlatilag pár nappal ezelőtt kvázi megjósoltuk, hova fajulnak a jelenlegi tarthatatlan vasúti állapotok.
Aug. 1-től 10 mellékvonalon szűnik meg a vasúti szolgáltatás. Mindez annak a kormánynak az égisze alatt, akik ellenzékben 2007-ben még ajvékoltak a vidéki vasúti közlekedés szétverése miatt. És ne legyenek illúzióink, ez még csak a kezdet.
Most valahogy nem hallom a fideszes sipákolást, ellenzéki oldalról pedig nem is várom el, hogy bárki hallassa a hangját, lévén ők intézték el a vidéki vasúthálózat jelentős részét bő 15 éve. És sajnos hiába viselnek az ellenzékiek közül egyesek "zöld" színt, és baromira környezetvédők és aggódnak a fenntarthatóságért, olyan szépen maradnak ők is kussban, mint azok, akik most "intézkednek".
A fő, hogy a felcsúti kisvasút, amire soha az égvilágon semmilyen mérhető igény és szükség nem volt, ellenben súlyos pénzekből épült meg, él és virul!
Forrásocska: https://iho.hu/hirek/van-egy-listank
 #199913  Szerző: shadoe
 
noartist írta: 2023.07.17. 18:18 Tessék. A kibaszott MÁV kibaszott vonata nem csak kényelmetlen, zajos és gázolajszagú, de már életveszélyes is.

AZONNAL selejtezni kéne az összeset, ÉS PONT!

És végre nem értelmetlen faszságokra kéne elbaszni a pénzt, hanem venni használt, de modern motorvonatokat erre a rohadt vasútra!

A rohadt életbe már, hogy ebben az országban BÁRMIT megtehet ez a nyamvadt kormány. SEMMIT nem csinálnak, aminek haszna lenne, csak kárt okoznak, lopnak és pusztítanak. A magyar vasút valószínűleg a monarchia alatt is jobb állapotban volt. Sőt – biztos.

Igen, ez a dühöngőben is elfért volna. De annyira szánalmas, ami a vasúttal történik, hogy itt van a helye.
Ebben minden egyes szó sajnos igaz. Tudom, mint a vonatot első számú közlekedési eszközként használó.
Sajnos a pályaállapotokról is elmondható mindez. Tudtommal nemrég hoztak egy olyan rendeletet, hogy a fővonalak felújításakor a kinyert régi anyag NEM építhető be most már a mellékvonalali pályákba.
Ez azért problémás, mert a mellékvonalakon, ahol sok helyen 20-30-40 km/h "sebességgel" száguldanak a vonatok, oda nagyon jól jönne egy akár 60-as, 80-as sebességű leendő pályához a kinyert anyag a fővonalakból.
Nyilván nem nehéz emögött tetten érni a szándékosságot. A mellékvonalakat hagyjuk, hadd pusztuljanak, csináljunk napi kétvonatos menetrendet, a felújításnak még az elvi lehetőségét is vegyük el, aztán előbb-utóbb végre csak elmaradoznak az utasok, és ráfoghatjuk a saját szemétségünkre, hogy "de hát nincs rá igény", "nem éri meg fenntartani".
Az, hogy a világ fejlettebb és normálisabb régióiban a vasút kezdi visszanyerni a stratégiai jelentőségét (ill. soha el nem veszítette), az is egy idetartozó kérdés, különösen a napjainkban elsőrangú fontosságú problémának számító klímaváltozás, környezetvédelem ill. fenntarthatóság fényében.
A mostani vezetés nagyon távol áll ettől a gondolkodástól, és az elődei is ugyanezt művelték, akik 17 éve kezdték meg a vasút módszeres pusztítását.
 #199910  Szerző: asr27
 
noartist írta:Tessék. A kibaszott MÁV kibaszott vonata nem csak kényelmetlen, zajos és gázolajszagú, de már életveszélyes is.

AZONNAL selejtezni kéne az összeset, ÉS PONT!

És végre nem értelmetlen faszságokra kéne elbaszni a pénzt, hanem venni használt, de modern motorvonatokat erre a rohadt vasútra!

A rohadt életbe már, hogy ebben az országban BÁRMIT megtehet ez a nyamvadt kormány. SEMMIT nem csinálnak, aminek haszna lenne, csak kárt okoznak, lopnak és pusztítanak. A magyar vasút valószínűleg a monarchia alatt is jobb állapotban volt. Sőt – biztos.

Igen, ez a dühöngőben is elfért volna. De annyira szánalmas, ami a vasúttal történik, hogy itt van a helye.
Ennek a kormánynak és a híveinek, csak a kib@szott magyarkodás megy, de az ezerrel! Kirakják a fb profilképükre is magyar zászlót, meg ahova csak tudják, azt hiszik attól nagyobbak lesznek! Ostoba nacionalista szélhámosok. Ez az ország egyértelműen egyre élhetetlenebb az átlagemberek számára.
De, hogy ha már közlekedés: A közutak állapota is rohamosan romlik, egyszerűen alig van útfelújítás, a főutak minősége csapnivaló, a mellékutak jelentős részéről már ne is beszéljünk.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 219