Glenn írta:Szív az egész főváros emiatt a dilettáns beteg idióta miatt. Gaztenger van mindenütt, sőt még az egy hónappal ezelőtt kidőlt fákat is kerülgetjük, mert a Főkert sz@rik mindenre. Persze nem véletlenül, hiszen ez a parancs. Elloptak 500 milliárd forintot nem egészen négy év alatt, szemét, kutyasz@r, közveszélyes hajléktalanok mindenhol. A negyven akárhány "tanácsadó" havonta többet keres, mint a miniszterelnök, de sírnak, mint a fürdős qrva, hogy a Lánchídra nem kapták meg a 6 milliárdot. Szerződést szegtek, ez az eredménye, de ha megkapnák, már holnap ellopnák azt is.
Most látjuk, mi lenne, ha a parlamenti ellenség nyerne a választásokon. Szerencsére sosem fognak nyerni, de sajnos Budapesten sok az agymosott liberális szavazógép (épp, mint ezen a fórumon), így van némi esélye ennek a csicskának is jövő nyáron. Reméljük, megy a levesbe gyurcsótány többi szolgájával együtt!
Kis ízelítő a liberális rendből:


A gaz probléma jogos, igaz, Tarlós és Demszky idejében is pontosan ilyen állapotokkal találkozhattunk. Ilyenekkel viszont már a 90-es évek óta nem:
https://hirado.hu/belfold/cikk/2023/09/ ... felujitasa
Ezek valóban bosszantó, igénytelen megoldások, amik nem valóak a fővárosba és rendezni kell a helyzetet.
Mindazonáltal kiemelném, hogy a Fidesz által irányított városok és főleg falvak hasonlóan igénytelenek. A románok, szerbek, montenegróiak, horvátok már sokkal jobban odafigyelnek a közterületeik állapotára, a csehek, osztrákok, lengyelek pedig sosem voltak igénytelenek (az oroszok sem, városi szinten, Moszkvánál és Pétervárnál kevés igényesebb település van a világon!). Mi a szlovákokkal, bolgárokkal, bosznia-hercegovinaiakkal, ukránokkal, albánokkal maradtunk egy szinten, de a korrektség kedvéért idehoznám, hogy a régóta EU tagállam Görögország is botrányos ezen a téren. Illetve az USA, Kanada és Mexikó is kegyetlenül igénytelen közterületekkel rendelkezik számos esetben, igaz, ott nagyon településfüggő. Ezeket nem azért mondom, hogy relativizáljam vagy bagatellizáljam a problémát, ezeken változtatni kell.
A hazai közúthálózat állapota viszont az említett negatív példákhoz képest is minősíthetetlen, főként a főutakat, egyes mellékutakat tekintve, ahol ugyan volt egy pozitív fordulat a Magyar Falu Program miatt, de még kevés (illetve már az autópályák is leromlott állapotúak a fővárosi szakaszok közelében és ott még elképzelés sincs arra, hogyan hozzák szintre, MK és MKIF ide vagy oda). A vasútról meg szót sem ejtenék, annak mindenki ismeri a jelenlegi összeomlott helyzetét.
Szóval igen, egyetértek, de az egész országban egy nagyon kemény szemléletváltás kéne. Kezdeném például a légkábelek és az árkok eltüntetésével. Ha a többi kelet-európai országnak sikerült, akkor nekünk is sikerülnie kell.