Kicsit elkanyarodtunk az eredeti topictól, de azért engedjetek meg még pár szót a témához.
Én nagyon sok olyan kisköz rádióról tudok, amit megpályáztak, megnyertek, aztán meg sz..tak bele. Pályázatokból tényleg sok pénzt lehet összehozni és azt tényleg zsebre teszik . Engedjétek meg, hogy ne nevezzek meg ilyen rádiókat.
Lambda: Igen sok kell hozzá, de egy morning show-nál elsődleges a műsort vezetők egyénisége, a szórakoztatás és aztán csak minden más.
Egy órában két perc beszéd az egyáltalán nem kevés. 30 másodpercben pl egy délutáni műsorban ahol nem kell a hallgatót "agyonbeszélni" mert már egyébként is kivan a ... a munkával, menne haza, inkább arra vágyik, hogy a zene , amit hallgat jó és változatos legyen. két percben pl belefér egy óranyitó megszólalás 15 mp. egy színes hír 1 perc, egy utinfó 30 mp és egy óra végi 15 mp. És ez bőven elég.
Hogy mi határozza meg egy műsor sikerességét? Vagy egy rádióét, ha erre valaki tudná a receptet, az nagyon gazdag ember lenne!
Szerintem egyébként a szignál-zene (nem tudom melyik a fontosabb mert egy jó zenei parkot egy rossz szignálparkkal nagyon el lehet rontani és egy jó szignálpark sem ér semmit, ha nem tudják használni és rossz zenei kínálat társul hozzá) eztán jön csak a műsorvezető(ha jön, de lehet van fontosabb is tőle).
NagyBela: Te véletlenül nem É-K való vagy?
Mérni sokféle képpen lehet. NAplózás, ezzel foglalkoznak cégek is, de van visszajelzés a hallgatóktól is. Pl egy játékra hányan jelentkeznek, egy műsorba feltett kérdésre hány sms/telefon/mail, stb.. érkezik, egy kívánságműsorban hány betelefonáló van,stb... Mi pl cégekkel sohasem mérettünk, mert az nagyon drága, egyéb (akár szubjektiv) fent említett dolgokból szűrtünk le sokmindent
Én nagyon sok olyan kisköz rádióról tudok, amit megpályáztak, megnyertek, aztán meg sz..tak bele. Pályázatokból tényleg sok pénzt lehet összehozni és azt tényleg zsebre teszik . Engedjétek meg, hogy ne nevezzek meg ilyen rádiókat.
Lambda: Igen sok kell hozzá, de egy morning show-nál elsődleges a műsort vezetők egyénisége, a szórakoztatás és aztán csak minden más.
Egy órában két perc beszéd az egyáltalán nem kevés. 30 másodpercben pl egy délutáni műsorban ahol nem kell a hallgatót "agyonbeszélni" mert már egyébként is kivan a ... a munkával, menne haza, inkább arra vágyik, hogy a zene , amit hallgat jó és változatos legyen. két percben pl belefér egy óranyitó megszólalás 15 mp. egy színes hír 1 perc, egy utinfó 30 mp és egy óra végi 15 mp. És ez bőven elég.
Hogy mi határozza meg egy műsor sikerességét? Vagy egy rádióét, ha erre valaki tudná a receptet, az nagyon gazdag ember lenne!
Szerintem egyébként a szignál-zene (nem tudom melyik a fontosabb mert egy jó zenei parkot egy rossz szignálparkkal nagyon el lehet rontani és egy jó szignálpark sem ér semmit, ha nem tudják használni és rossz zenei kínálat társul hozzá) eztán jön csak a műsorvezető(ha jön, de lehet van fontosabb is tőle).
NagyBela: Te véletlenül nem É-K való vagy?
Mérni sokféle képpen lehet. NAplózás, ezzel foglalkoznak cégek is, de van visszajelzés a hallgatóktól is. Pl egy játékra hányan jelentkeznek, egy műsorba feltett kérdésre hány sms/telefon/mail, stb.. érkezik, egy kívánságműsorban hány betelefonáló van,stb... Mi pl cégekkel sohasem mérettünk, mert az nagyon drága, egyéb (akár szubjektiv) fent említett dolgokból szűrtünk le sokmindent