RADIOSITE Fórum

  • Radio Express

 #29674  Szerző: nyikolaj
 
Ez az! :x
 #29673  Szerző: Vendég
 
nyikolaj írta:Legyen az a lényeg,hogy a 93.6-nak mindenképp 5 kw-al kell adnia.
:csukottszem:
Ha ez a közeljövőben nem így lesz,akkor belesznek köpve a bácsiknak.
:twisted: Mert ez szabálytalan!
Tegye össze az Express a kezét,hogy az évek alatt nem nyaggatták őket a teljesítményük miatt! :x
Nem az, az engedélyesnél kevesebbel mindig lehet adni. Csak többel nem. :lol:
 #29672  Szerző: Vendég
 
VidámSrác írta:
árpi írta:
de ez ugye a lényegen nem változtat. felesleges újra elővenni a témát, hogy van-e értelme egy rádiót oda célozni, ahol - tök mindegy miért - nem hallható.
Persze, nincs.Ezen változtathat ha eladják és az új tulajdonosoknak lesz pénze helyretenni a lefedettséget. Már ha lesznek új tulajdonosok.

Bár feltételezem alapból frekvenciabrókerek pályáztak és mivel nem tudták eladni,azért gondolták hogy "na akkor vágjunk bele mi, minimálbefektetéssel". Ahhhoz képest viszonylag jó sokági szólt.
 #29671  Szerző: nyikolaj
 
Legyen az a lényeg,hogy a 93.6-nak mindenképp 5 kw-al kell adnia.
:csukottszem:
Ha ez a közeljövőben nem így lesz,akkor belesznek köpve a bácsiknak.
:twisted: Mert ez szabálytalan!
Tegye össze az Express a kezét,hogy az évek alatt nem nyaggatták őket a teljesítményük miatt! :x
 #29668  Szerző: VidámSrác
 
árpi írta:
de ez ugye a lényegen nem változtat. felesleges újra elővenni a témát, hogy van-e értelme egy rádiót oda célozni, ahol - tök mindegy miért - nem hallható.
 #29667  Szerző: VidámSrác
 
mgabor írta:
VidámSrác írta:
nyikolaj írta:Csak az a baj,hogy a vételkörzet szerintem nem fog változni.
Miskolcon ugyanaz lesz a helyzet mint eddig.Szerintem.
felejtsük már el az express esetében miskolcot! miért mindig innen kell kiindulni? az express frekvenciái egy kiváló vidéki rádióhálózatot képeznek, miskolcot meg el kell felejteni. ennyi a kulcs.
közműsor-szolgáltatói minősítéssel, nagyvárosi lefedettség nélkül? háááát...
példa csak a megyéből: rádió 35, tiszaújváros
 #29666  Szerző: nyikolaj
 
Árpi!Legyen igazad!
 #29665  Szerző: Vendég
 
VidámSrác írta:
nyikolaj írta:Csak az a baj,hogy a vételkörzet szerintem nem fog változni.
Miskolcon ugyanaz lesz a helyzet mint eddig.Szerintem.
felejtsük már el az express esetében miskolcot! miért mindig innen kell kiindulni? az express frekvenciái egy kiváló vidéki rádióhálózatot képeznek, miskolcot meg el kell felejteni. ennyi a kulcs.
Rosszúl látod...
A minap beszéltem egy NHH-s ismerősömmel,aki eléggé képben van a helyi rádiós frekvenciügyekben. A szikszói frekvencia 5 kilowatt és egy dombra van kimérve. Nem azért, mert szikszói helyi rádiónak indult, hanem azért, hogy Kazincbarcikán, Szerencsen, Tiszaújvárosban és nem utolsó sorban egész Miskolcon is kiváló vételt biztosítson, mivel erről a telephelyről rálátás van a felsorolt településekre.Ez olyan, mint a balatonon a Tihanyi Rise FM adója, ami szintén nem azért került pályáztatásra, hogy tihanyi helyi rádióként működjön mind a másfélezer tihanyi lakosnak és ott nyaralóknak - hanem, hogy balatoni rádióként sugározzon Fonyódtól Siófokig és az északi parton is. :)

Az Express pedig nem azért nem volt fogható jól Miksolcon, mert nem biztosít jó miskolci vételt a frekvencia, hanem azért, mert meg sem közelítette az 5 kilowattot az adó, vélhetően anyagi okok miatt. Ha eladták - amiről egyébként én nem hallottam semmit de lehet - és valami komolyabb cég (pl hálózatos rádió) vette meg akkor van esély rá hogy végre miskolcon is normális lesz a vétel.

Nem én találtam ki, ezt így mondták nekem.
 #29664  Szerző: mgabor
 
VidámSrác írta:
nyikolaj írta:Csak az a baj,hogy a vételkörzet szerintem nem fog változni.
Miskolcon ugyanaz lesz a helyzet mint eddig.Szerintem.
felejtsük már el az express esetében miskolcot! miért mindig innen kell kiindulni? az express frekvenciái egy kiváló vidéki rádióhálózatot képeznek, miskolcot meg el kell felejteni. ennyi a kulcs.
közműsor-szolgáltatói minősítéssel, nagyvárosi lefedettség nélkül? háááát...
 #29660  Szerző: nyikolaj
 
Mindenesetre én éjfélkor fülelni fogok. :roll:
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 97