A Danubius viszont bejelentette: folytatja
http://www.danubius.hu/Hirek/2009/Novem ... emeny.aspx
Mint azt korábban Földes Ádám vezérigazgató elmondta, zajlanak a tárgyalások, hogy esetleg regionális vagy lokális rádióként működjön tovább a cég, de egyéb területeken is gondolkodnak, tárgyalnak, addig a rádió az online jelenlétét erősíti.
Ezen törekvésüket megerősítik a hallgatók reagálásai és az adatok is, a rendkívül népszerű Danubius brandhez ragaszkodnak a hallgatók.
Az utolsó adásnap éjjelén több ezren búcsúztatták a stúdió előtt a jelenlegi formájában megszűnő adást ugyanezen a napon a rádió weboldala (amely egyébként a 2009-es eFestiválon „felhasználóbarát honlap” minősítést kapott) a Google mérése szerint több, mint 100.000 egyedi látogatót vonzott, és ez a roham az adás lekapcsolása utáni napon sem csillapodott.