Állítólag használhatatlan a UPC telefonja, legalábbis Miskolcon, már több, mint 1 hónapja T-Home hívásirányba megszakadnak a hívások. Már a fogyasztóvédelem oldalán is találtam ezzel kapcsolatban segítségkérést/panaszt:
Tisztelt Érdekvédők!
Panaszt szeretnék tenni a UPC telefon szolgáltatásra. Több mint 1 hónapja T-COM irányában állandóan megszakad a vonal. Van úgy hogy 10 másodpercenként. A hibát többször jeleztük, de nem történik semmi. A szolgáltató nem tudja mikor lesz kijavítva a hiba. A mi türelmünk elfogyott, mert egy olyan szolgáltatásért fizetünk, amit nem tudok igénybe venni. A bosszúságon kívül anyagi kárunk is keletkezik, mert mobil telefont kell használnunk. Mi ilyenkor a teendőnk?
Tisztelettel: I. István, Miskolc
Ez az illető, aki a fogyasztóvédelemhez fordult, a havidíjból kedvezményt fog kapni. Pedig úgy lenne a tisztességes, hogy mindenki megkapja akinek rossz, mert rossz, a UPC is tud róla, nem pedig csak az aki már a fogyasztóvédelemhez fordul. Na de a UPC meg a tisztesség....
Tisztelt Érdekvédők!
Panaszt szeretnék tenni a UPC telefon szolgáltatásra. Több mint 1 hónapja T-COM irányában állandóan megszakad a vonal. Van úgy hogy 10 másodpercenként. A hibát többször jeleztük, de nem történik semmi. A szolgáltató nem tudja mikor lesz kijavítva a hiba. A mi türelmünk elfogyott, mert egy olyan szolgáltatásért fizetünk, amit nem tudok igénybe venni. A bosszúságon kívül anyagi kárunk is keletkezik, mert mobil telefont kell használnunk. Mi ilyenkor a teendőnk?
Tisztelettel: I. István, Miskolc
Ez az illető, aki a fogyasztóvédelemhez fordult, a havidíjból kedvezményt fog kapni. Pedig úgy lenne a tisztességes, hogy mindenki megkapja akinek rossz, mert rossz, a UPC is tud róla, nem pedig csak az aki már a fogyasztóvédelemhez fordul. Na de a UPC meg a tisztesség....
