még a caps lock-ot kellett volna benyomni és úgy sokkal érdekesebb lett volna!


orrhang írta:Nagyon sokminden pénz kérdése, de pl. a kreativitás az marhára nem. Adhatsz milliókat is nekem, ha nincs egy épkézláb jó ötletem és csak majmolni tudok másokat, illetve születhetnek úgy is nagyon jó ötletek, hogy senki nem kap érte semmit. Én inkább ott látom a nyitját a dolgoknak, hogy meg kell határozni a célokat, az érte felelős személyeket és természetesen legyen mindig visszacsatolás, értékelés.(lelkesen bólogat)
Ha ezek megvannak és tudnak jól elemezni, cserélni, váltani, akkor nagy baj nem lehet.
Attis írta:Fredi!Az a nagy pofon már 6!éve volt, nemhiszem h bármi köze lenne hozzá.
Hangsúlyozottan kívülállóként, és a hosszú hozzászólásoddal teljesen egyetértve...
De miért történhetett meg az, hogy a Roxy, amelyik Budapesten egy brand volt, ekkora hullámvölgybe került? Miért kellett feladni azt a brand-et, amelyik akkor tökéletesen működött? Még egyszer hangsúlyozom, teljesen kívülálló, érdeklődő vagyok. De ezek szerint az általad leírtak közül valaki nálatok hiányzott akkor, amikor letértetek az addig megszokott útról. Mert a Roxy, mint brand ott kapta az első nagy pofont, amiből nem nagyon tudott azóta se felállni.
csokie írta: Szívemből szóltál, sok esetben az a baj, hogy rengeteg rádiónak nincs egyéni stílusa, ami miatt szeretnék a hallgatók. Másik ok pedig hogy nincs pénz felépíteni egy normális brandet.A harmadik dolog, hogy sok esetben a fredi által leírt dolgok töredéke sem valósul meg. Nem lehet mindent a pénzhiányra fogni. Az egyéni stílus nem is feltétlenül annyira mérvadó, nem véletlenül vannak a rádiós formátumok. Az nagyobb baj, hogy nem feltétlenül érik el a célcsoportot. Már, ha van konkrét célcsoport egyáltalán. Talán ha komolyabban felmérnék a célcsoport, és a szintén őket megcélzó hirdetők igényeit, és ezt megpróbálnák rugalmasan kezelni, és minél inkább kiszolgálni, egyszerűbb lenne pénzt csinálni, amiből lehetne tovább fejlődni, brandet építeni. Persze ehhez kőkemény csapatmunka kell, normális vezetés, meg persze, tőke is. Ennek a hálózatos dolognak van talán a legnagyobb jövője. Kicsiből indulni, és terjeszkedni. Picit filozofikus és még inkább elcsépelt, de a magyar munkamorállal baj van. Mindenki pénzt akar keresni. Sok-sok pénzt, minél kevesebb munkával. Lehet úgy is, de nézzük csak meg az eredményt..
Rádiós írta:Valahogy elveszett az értelme a fórumnak.Szívemből szóltál, sok esetben az a baj, hogy rengeteg rádiónak nincs egyéni stílusa, ami miatt szeretnék a hallgatók. Másik ok pedig hogy nincs pénz felépíteni egy normális brandet.
Vannak itt lelkes hallgatók, akik éjjel-nappal kütyükkel vadásznak az éterben, de találkozok olyanokkal is, akiket már beengedtek egy rádióba és már mindent tudnak a szakmáról. Ahogy látom már csak pár szakember jár vissza.
- Aki már csinált egyszer kalóz rádiót, meg neten ingyen streamen három haverjának winampról játszott 10 zenét, az még ne tekintse magát rádiósnak!
- Aki egy kisközösségi rádióban, legjobb esetben is heti 1 órát vezet műsort az még nem rádiós szakember.
Sokan nem is tudják hogyan kellene egy rádiót felépíteni és üzemeltetni. Nem elég egy számítógép, 10 000 netről letöltött mp3-mal és 1500 forintos kínai mikrofon. Az is tévedés. hogy csak a technikán múlik. Nem elég felépíteni egy rádiót, de üzemeltetni is tudni kell. Bevétel, kiadás, bérek, műsorszolgálltatási díj, stb! Ne felejtések el, hogy az arculatépítés nem csupán a zenéből áll és sokan még ebben a szakmában sem tudják, hogy mit jelent felépíteni egy arculatot. Itt még a szakembereket is leszólják, tehát ne is várjátok el, hogy majd bárki felvállalja magát, kiáll és véleményt mond! Ez egyébként itt a Roxy topicban is jól látható, hogy mindenki mennyire tudta minek hogyan kell működnie. Ismerek olyan helyi rádiót, ahol évek óta nincs pénz technikusra és alkalmanként hívnak valakit, ha már végképp megállt az élet. Van olyan helyi rádió, ahol olyan keveset kapnak a műsorvezetők, hogy hét napból hétszer kell mikrofon mögé ülniük, és az elvárás nem kisebb még akkor sem, ha ők már 60 napja dolgoznak egy huzamban, csak hogy meglegyen a minimálbér. Nem ismerjük a körülményeket, így elég nehéz objektív véleményt mondani.
Bocsi hogy ilyen hosszú lett!
Dani írta:Miért mondta azt ma Koncz Róbert,hogy az utolsó hetének első munkanapja letelt?mivel lemaradtam a történetről, és már csak visszajelzéseket olvastam, nem megalapozottan tudok csak ennek fényében tippelni arra, hogy múltkor adásban közölte a felmondását