Az hogy azonos szlogenek vannak, semmi kivetnivalót nem találok. Sokszor a nagyok lopnak ötleteket kis rádióktól és senki fel sem figyel rá, de fordítva igen. Most az utód, használja az elődei ötleteit ráadásul úgy, hogy többnyire azonos a brigád is akik ezekben a rádiókban dolgoznak. Ha ezek egy nálunk gazdagabb országban nem jelentenek ekkora gondot, akkor meg nem kell nekünk sem foglalkozni vele.
Kritika itt is akad bőven. Akad olyan aki a szakmában dolgozik és akárcsak egy emailt írt volna valamelyik rádiónak? Akik fanatikus rajongók azok meg ne várják el, hogy csak nekik fog szólni egy rádió, kivéve ha az a sajátjuk!
Mindkét rádió azért váltott, mert lássátok be, hogy amivel próbálkoztak, az csak egy rétegnek szólt és rétegzenével nem lehet akkora profitra szert tenni. Nem mondom, hogy nem lett volna más út. Ha valakinek több száz milliót kell kitermelnie éves szinten, akkor nem próbálgatni fogtok, hanem a biztosra menni. Lehet a hőst játszani, csak ha a megélhetésed múlik rajta akkor lehet senki sem nagy huszár. Lehet, hogy pont a tulajdonos mondták, hogy vagy tutira mész vagy mész! Nem látunk mögé.
Az pontosan látszik, hogy a Neo vergődik és legalább 3-4 év kell neki, míg helyre fog rázódni és komoly brand lesz belőle, persze csak akkor, ha azért valamit csinálni fognak ezzel a mostani kissé szétzilált rádióval. A Class már megtalálta a helyét, és egységes képet mutat, de engem a sok Danubius-os hang már untat. Nem tudnak sem megújulni sem váltani. Mikor megszólalnak, mintha a Danubiust hallanám. Bizonyára ez volt a cél, de már baromira röhejes, hogy 10 éve azt mondja valaki napi szinten, hogy és most jön egy klasszikus a '90-es évekből! Nem mellesleg elég arrogáns viselkedés 2 hónap után közölni, hogy ez a legklasszabb rádió és még el sem indult egy műsor máris ez a leghallgatottabb és az egyetlen ami számít. Tudok olyan helyi rádiót, akit hasonlóért azonnal majd negyed millió forintra büntetett a gazdasági versenyhivatal.
Félek, ezek a rádiók egy szimpla kis pesti frekivel nem sokat érnének el!