RADIOSITE Fórum

  • Neo FM

 #66605  Szerző: piranha
 
steve írta:Ja, és a "teccik" hatalmas volt. Gratulálok.
Kedves fórumozó társam! Már értem ,az abban a mondatban spontán, mitöbb célzatosan elhelyezett helyesírási hibákkal, szerettem volna, az általad olybá lenézett népcsoportra utalni.
Azt hittem számodra is érthető.
 #66604  Szerző: piranha
 
Moderálva!

Az intézkedést a Szabályzat - Felhasználási feltételek 5. pontjának megsértése, valamint az Egyéb tudnivalók 4. pontja indokolta.

A felhasználó figyelmeztetéseinek száma: 1

SzD
 #66603  Szerző: steve
 
Ja, és a "teccik" hatalmas volt. Gratulálok.
 #66602  Szerző: steve
 
Moderálva!

Az intézkedést a Szabályzat - Felhasználási feltételek 5. pontjának megsértése, valamint az Egyéb tudnivalók 4. pontja indokolta.

A felhasználó figyelmeztetéseinek száma: 1

SzD
 #66600  Szerző: piranha
 
nords írta:oké,de ettől a bumeráng nem lesz jobb. csak megértjük miért gáz.
oké értem! Gáz neked meg a hozzád hasonló izlésű hallgatók nem mondom hogy nem népes
táborának.
De !!! mi légyen azokal akiknek meg teccik?? Na már most azok meg még sokkal többen vannak ezért Ők vannak kiszolgálva!!!! Úgy hívják: célcsoport
Gondolom ezért a számodra rémes tulajdonságuk miatt azért nem kell őket a Dunába lőni ugy :shoot: e???
egyébiránt miért hallgatod ha dühít? Ha pedig nem hallgatod, hogy tudsz hiteles elfogulatlan véleményt alkotni?? én ezt nem értem :D soha.
 #66599  Szerző: nords
 
oké,de ettől a bumeráng nem lesz jobb. csak megértjük miért gáz.
 #66593  Szerző: piranha
 
Gabeedj írta:Ez igaz,nehezen fogadja el ez a nemzet,ha kicsit valami jobb vagy újabb .A jót elűzzük ,a rosszat marasztaljuk és ez a rádiók terén is így van.
hátha nem olvastad
Sziasztok
olvasgatom amit irtok van is benne igazság itt ott de télleg ne keverjük máá össze a ker rádiókat a köz szolgálatában állókkal. én 21 éve ker rádiózom sokat tanultam de attól a mai napig tartózkodom hogy megfejtsek! UGYE GABEEDJ ? neked küldenék egy kis olvasnivalót
ugyhívják hogy a MARKETING 22 VASTÖRVÉNYE. amiből a 12-13-ast szokták általában a megfejtésre szakosodottak áthágni ezért sikertelenségre kárhoztatva az egyébként jó alapötletet.
12. A LINEÁRIS VÁLASZTÉKBŐVÍTÉS TÖRVÉNYE
Ellenállhatatlan nyomás hajt egy márka által biztosított nyereség növelésének irányába.
Magyarázat: Ha van egy sikeres, nagy nyereséget hozó termék, amelyre erőteljesen lehet fókuszálni, akkor nem szabad azt felcserélni sok termékre, mert az erőfeszítéseink vékonyan fognak elterülni. Ráadásul az emberek fejében a termékünk márkaneve a termékkategóriával azonosul, így furcsa lesz a régi márkanév az új kategórián. Ez a leggyakrabban megszegett marketingtörvény (a 13. törvénnyel egyetemben). A lineáris választékbővítés szűken értelmezve az, amikor a sikeres termék márkanevét elkezdjük más termékekre is ráragasztani. Számtalan bizonyíték van rá, hogy ez a stratégia nem működik, mégis sok vállalat él vele a rövid távú haszon miatt (rövid távon ugyanis működhet az elképzelés). A legtöbb vállalat akkor nyúl a lineáris választékbővítés eszközéhez, amikor nincs ötlet és koncepció, nem tud első lenni a piacon, és az első ellenében sem tudja/akarja magát pozícionálni. A lineáris termékbővítés ellenszere a vállalati bátorság.
Példák:
•Adidas sporteszközök, ok. De Adidas spray? Vicc.
•Az IBM tonnányi pénzt csinált a nagyszámítógépekkel. Amikor elkezdett mindennel foglalkozni, kezdett veszteségeket termelni.
•A 7-Up a "nem Cola" limonádé volt 5,7%-os részesedéssel. Amikor elkezdték bővíteni a termékpalettát (7-Up Gold, 7-Up Cherry stb.), a részesedés 2,5%-ra zsugorodott.

13. AZ ÁLDOZAT TÖRVÉNYE
Ha valamit meg akarsz kapni, valamit fel kell adnod.
Magyarázat: Egy nyereségét három dolgot áldozhatunk fel:
1.A termékválasztékot: az üzlet világát a nagy, erősen diverzifikált mindent szállítók és szolgáltatók és a kicsi, szűken fókuszáló specialisták népesítik be. Ha a lineáris termékbővítés nyerő lenne, a specialistáknak nem lenne helyük, de nem ez a helyzet. A generalistáknak nem megy olyan jól a dolguk.
2.A célpiacot: nem kell mindenki kívánságát kielégíteni.
3.Az állandó változást: A stabil pozíció megtartásának legjobb eszköze a változatlanság. Ne javítsd azt, ami nem tört el.
Példák:
•Termékválaszték: Az Emery Air Freight mindenben utazott, ami légi szállítás. A FedEx ezzel szemben a kis csomagokra specializálódott másnapi kézbesítéssel. A FedEx ma már nagyobb, mint a Emery. Aztán amikor sutba dobta a másnap szó megszerzésével felépített pozícióját, hogy világméretű szállítással foglalkozzon (világméretű pozíciók nélkül), 21 hónap alatt 1,1 milliárdos veszteséget termelt.
•Célpiac: A dohánygyárak a férfiaknak szóló reklámokat uniszex reklámokra cserélték, azaz célpiacot bővítettek. A Philip Morris viszont bővítés helyett szűkítette a piacát. A "férfias" férfira, a cowboyra. Így született meg a Marlboro, aminek ma már a legnagyobb a piaci részesedése férfiak és nők körében egyaránt.
•Az állandó változás: A People Express diszkont légiközlekedési vállalatnak indult, szűk kezdőpozícióval. Olcsó utazási lehetőség néhány útvonalon. Kirobbanó siker volt, és gyorsan tudott növekedni. Aztán amikor megjelent a turista és első osztály felosztás, és hirtelen "mindenki" légitársasága lett, csődbe ment.
 #66591  Szerző: Gyurii91
 
Itt akkor borul fel a rend, ha a Boros megy nyugdíjba, a nagypofájú Bocskor utána húzza el a csíkot. :|

Bár az a reggeli 4 óra lenne ennek a rádiónak a bibije... :csukottszem:
 #66589  Szerző: Gabeedj
 
Ez igaz,nehezen fogadja el ez a nemzet,ha kicsit valami jobb vagy újabb .A jót elűzzük ,a rosszat marasztaljuk és ez a rádiók terén is így van.
 #66585  Szerző: nords
 
a magyar a megszokások nemzete.
  • 1
  • 321
  • 322
  • 323
  • 324
  • 325
  • 584