RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #68214  Szerző: DWC
 
mlaszlo írta:Új BKV-paraméterkönyv: ritkábban jár a 2-es, egész éjszaka a 6-os villamos

Májustól ritkábban jár a 2-es villamos, rövidül néhány busz üzemideje és átszámozzák a HÉV-vonalakat és egész éjszaka jár majd a 6-os villamos.

A 2-es villamost hova akarják ritkítani? Most sem egy túl sűrű járat és akárhányszor utazok vele mindig elég zsúfolt, persze csak 99%-os kihasználtsággal megy, ami nem 100%, tehát még lehet ritkítani ...
Jajj, de jó, akkor még "kellemesebb" reggeli heringparty-k lesznek :wailing: Jobb ha rászokok a Beöthy utca-Boráros tér gyalogtúrára. (Mivel a 23, 54, 55-ös buszokra szintén alig lehet felférni.)
 #68179  Szerző: mlaszlo
 
Új BKV-paraméterkönyv: ritkábban jár a 2-es, egész éjszaka a 6-os villamos

Májustól ritkábban jár a 2-es villamos, rövidül néhány busz üzemideje és átszámozzák a HÉV-vonalakat és egész éjszaka jár majd a 6-os villamos.

A 2-es villamost hova akarják ritkítani? Most sem egy túl sűrű járat és akárhányszor utazok vele mindig elég zsúfolt, persze csak 99%-os kihasználtsággal megy, ami nem 100%, tehát még lehet ritkítani ...
 #67104  Szerző: donder
 
:hehe:
 #67086  Szerző: csokie
 
Klímát akart a nép, megkapja télen is. :D
 #67083  Szerző: mlaszlo
 
admin írta: A Combinókat illetően én még mindig ott tartok, hogy 100 millába került a Demszky-féle önkormányzatnak, hogy szinkronhangok mondják az utastájékoztatást.

Édes kicsi csillagaim, átlagosan mennyit keres egy szinkronszínész óránként? 5-, netán 10.000 forintot?!

Ezen meg szerintem ez a 4-5 színész összesen nem dolgozott egy órát.

Segítek: nem, nem a szinkronszínészek kapták meg a pénzt.
A 7-es buszjáratokon is voltak voltak színészhangok, de nagyon hamar visszaálltak a régi női hangra. A régi Ikarus buszokon érdekes is volt, fel se lehetett sokszor ismerni melyik színész beszélt, annyira nyekergett, meg lassú volt az egész :D
 #67082  Szerző: mlaszlo
 
csokie írta: Combinon meg szerintem azért fújnak hideg levegőt, mert nehogy bes zarjon a klíma nyárra. :D (gondolom úgy lehet mint a klímás autókban, hogy kb kéthetente rá kell indítani egy-két percet, hogy megforgassa a hűtővizét.)
Lehetséges, de akkor meg nem kellene egész nap mennie. Nagyon kellemes volt a mínuszokban felszállni egy combinora, az ember azt várná, hogy kicsit kellemesebb az utastérben a kinti hideg után, erre fújja be a klíma a hideget.
 #67081  Szerző: markfelt
 
csokie írta:Az összes éjszakai járaton vannak ellenőrök már egy jó ideje.
Combinon meg szerintem azért fújnak hideg levegőt, mert nehogy bes zarjon a klíma nyárra. :D (gondolom úgy lehet mint a klímás autókban, hogy kb kéthetente rá kell indítani egy-két percet, hogy megforgassa a hűtővizét.)
Admin:
eddig úgy tudtam hogy a kiskörúton a 4, 6-os megy, a nagykörúton meg az 1-es villamos.
Akkor rettenetesen nem jól tudtad. :)

http://hu.wikipedia.org/wiki/Nagyk%C3%B6r%C3%BAt

"Ma a körút közepén a 4-es és a 6-os villamosok közlekednek."

http://hu.wikipedia.org/wiki/Kisk%C3%B6r%C3%BAt

"A Kiskörút mintegy 1,5 kilométer hosszú, közepén a 47-es és a 49 -es villamosok pályája halad."

http://hu.wikipedia.org/wiki/1-es_villamos_(Budapest)

"A budapesti 1-es jelzésű villamos a Bécsi út és a Lágymányosi híd között, a Róbert Károly, a Hungária és a Könyves Kálmán körúton át közlekedik"

***

A Combinókat illetően én még mindig ott tartok, hogy 100 millába került a Demszky-féle önkormányzatnak, hogy szinkronhangok mondják az utastájékoztatást.

Édes kicsi csillagaim, átlagosan mennyit keres egy szinkronszínész óránként? 5-, netán 10.000 forintot?!

Ezen meg szerintem ez a 4-5 színész összesen nem dolgozott egy órát.

Segítek: nem, nem a szinkronszínészek kapták meg a pénzt.

***

Pikali Gerdának egyébként iszonyatosan jó hangja van, azon viszont mindig mosolygok, amikor ezt mondja: "Dö next sztáp iz nyugati rélvéj sztésön" :)

Ennyiből már futotta volna egy natív angol emberkére is. :)
 #67079  Szerző: csokie
 
Az összes éjszakai járaton vannak ellenőrök már egy jó ideje.
Combinon meg szerintem azért fújnak hideg levegőt, mert nehogy bes zarjon a klíma nyárra. :D (gondolom úgy lehet mint a klímás autókban, hogy kb kéthetente rá kell indítani egy-két percet, hogy megforgassa a hűtővizét.)
Admin:
eddig úgy tudtam hogy a kiskörúton a 4, 6-os megy, a nagykörúton meg az 1-es villamos.
 #67073  Szerző: mlaszlo
 
admin írta: A heringjárat borzasztó, részeg idióták hányják le a cipődet és vizelik le az üléseket azon a buszon... :(
És többségük általában nyugat-európai suttyó, akik otthon nem tudják/merik kiélni magukat.
Az éjszakai események nyomai bizony látszanak sokszor a 7-es buszokon is, ugye néhány éjszakai busz reggel megy tovább ezekre a vonalakra és vannak időnként érdekes foltok a padlón, na meg kellemes illatok az utastérben.
Ilyen utazóközönség mellett mi lesz a combinokból? Most még úgy ahogy rendben vannak, bár azt én továbbra sem értem télen miért kell hideg levegőt fújni folyamatosan az utasok fejére.
Amúgy a 907-esen amikor utaztam mindig voltak biztonsági őrök, de nem tudom a többi járaton ez mennyire általános.
 #67070  Szerző: markfelt
 
csokie írta:A 906-os este szinte mindig heringjárat. Bár nem inkább a kiskörúton megy a 4-6-os? :)
Nem, az a 47-49!

A heringjárat borzasztó, részeg idióták hányják le a cipődet és vizelik le az üléseket azon a buszon... :(
És többségük általában nyugat-európai suttyó, akik otthon nem tudják/merik kiélni magukat.
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 219