menetrend tervezet modnhatni 90%os pontossággal elérhető volt hónap eleje óta (erre máv-start kiadott egy közleményt hogy majd le lehet itt is tölteni ám és ha máshol töltöd az pontatlan lehet)
ami ezt a szakaszt érinti, idént kb első alkalommal télleg hozzányultak és nem csak immelámmal tologattak
alapjában véve déliből való indulás ütemesnek tekinthető ám mivel kijelentette az illetékes elvtárs, hogy a máv teljesítménye (utaskm vagy futáskm azt most fejből passzolom) nem lehet több a tavalyinál ezért ritkítottak is meg szétbombáztak kelet-mo-n ütemességet
kiszedték a gyorsvonatot, a reggel innen fogjuk rá időben induló, szinte sehol meg nem álló (batta-érdek-kelenföld-déli) vonatból 12percel hamarabbra téve csináltak egy 2helyen meg nem álló vonatot :-/ bár tény, hogy napi ~14 vonat fog közlekedni déli és batta között úgy, hogy ide érkezik/innen indul, délutáni értelmes vonat is mindenhol megálló lett és 14.45ös indulást (ami például pénteken még épphogy beleférhet annak, aki fél3ig dolgozik) áttették.. na mikorra? 2percel fél3elé! kurvajó
battán túli vonatok óránként egy darab. mondhatni battáig reggel,délután 30percenként amugy óránként lehet eljutni, délebbre óránként. pont
viszont pozitív, hogy 5 és 6közötti eddigi 0 vonat helyett lesz egy idáig
szupervonat? meg 160? hmm lesz az átlagban 120 alatt is bőven ha megnézzük hány 80as lassújel van az egyesen :-/ amugy nem egy hűha, bár szép, minőségi. nem is érdemli meg a magyar.. egy másfél hete amugy vendégeskedik egy RailJet szerelvény (merthogy becsületes neve is van, nem parasztvakítás szupervonat), próbáznak, tanítanak déli-győr között javarészt. ma reggel pl déliben 8.15ös kiírással is szerepelt, mint különvonat (gyanítom mivel beharangozott, meg minden ajtónál szekuriti, lehet valami fejeseket utaztatták egy karikára)
@jeek te meg akkor utazz busszal, jó neked, hogy szebb/jobb. tudjuk, köszi
ami ezt a szakaszt érinti, idént kb első alkalommal télleg hozzányultak és nem csak immelámmal tologattak
alapjában véve déliből való indulás ütemesnek tekinthető ám mivel kijelentette az illetékes elvtárs, hogy a máv teljesítménye (utaskm vagy futáskm azt most fejből passzolom) nem lehet több a tavalyinál ezért ritkítottak is meg szétbombáztak kelet-mo-n ütemességet
kiszedték a gyorsvonatot, a reggel innen fogjuk rá időben induló, szinte sehol meg nem álló (batta-érdek-kelenföld-déli) vonatból 12percel hamarabbra téve csináltak egy 2helyen meg nem álló vonatot :-/ bár tény, hogy napi ~14 vonat fog közlekedni déli és batta között úgy, hogy ide érkezik/innen indul, délutáni értelmes vonat is mindenhol megálló lett és 14.45ös indulást (ami például pénteken még épphogy beleférhet annak, aki fél3ig dolgozik) áttették.. na mikorra? 2percel fél3elé! kurvajó
battán túli vonatok óránként egy darab. mondhatni battáig reggel,délután 30percenként amugy óránként lehet eljutni, délebbre óránként. pont
viszont pozitív, hogy 5 és 6közötti eddigi 0 vonat helyett lesz egy idáig
szupervonat? meg 160? hmm lesz az átlagban 120 alatt is bőven ha megnézzük hány 80as lassújel van az egyesen :-/ amugy nem egy hűha, bár szép, minőségi. nem is érdemli meg a magyar.. egy másfél hete amugy vendégeskedik egy RailJet szerelvény (merthogy becsületes neve is van, nem parasztvakítás szupervonat), próbáznak, tanítanak déli-győr között javarészt. ma reggel pl déliben 8.15ös kiírással is szerepelt, mint különvonat (gyanítom mivel beharangozott, meg minden ajtónál szekuriti, lehet valami fejeseket utaztatták egy karikára)
@jeek te meg akkor utazz busszal, jó neked, hogy szebb/jobb. tudjuk, köszi