remélem tudják valahogy folytatni... ennek a rádiónak a legnagyobb "baja" (piaci értelemben) az volt, hogy szinte mindenkinek meg akart felelni (ergo: ha volt is célcsoport, túl sok, egymásnak már-már ellentmondó értékrendeket is vállalt, hátha bejön a sokszínűség), kereskedelmi rádió létére túl sok értékadó és közszolgálati műsor is volt (pl. rocklexikon, értékmérő, szikla) + gyenge volt a marketing. mindehhez társult még az a tény, hogy gödöllőn 19 másik rádióval kellett versenyeznie. én még másikos korában (2006-ban) fedeztem fel, na az még oké volt: nagy feró, remeczki barbara, kürtös pista, etc. - nem tudom, kinek mondanak még valamit (hja, ferón kívül:D). én egész gödöllőt + az egész északkelet-pesti régiót telelöktem volna másikrádiós plakátokkal, akkor talán rentábilis lett volna a dolog... ugyanis 2007től mélyrepülés lett...