RADIOSITE Fórum

  • Magyar Telekom (T-Home, ViDaNet)

 #897  Szerző: mlaszlo
 
Chester írta:http://pohly.adatpark.hu/cgi-bin/forum/ ... repi=10382

Jött a válasz, nem akitől kérdeztem, de egy másik T-s emberkétől.
Érdekes, a Sailing neve, kiv leszek mikor fog változni.

"Minket megkértek rá, hogy készüljünk fel és írassuk át a csatorna nevét az EPG-ban, tehát nagyon úgy néz ki, hogy a VH-1 olyan lesz, mint a CartoonNetwork/TCM:
Sailing channel új neve Yacht & Sail
A VH-1 csatorna új neve VH-1/Comedy Central"
Köszi, most már csak azt lenne jó tudni, hogy hol fog indulni. Mert ha kizárólag a magyaroknak fog szólni a CC, akkor kell neki egy külön csatornát indítani. De lehet, hogy több országnak fog szólni és teljesen kivonják a régióból a 24 órás VH1-t? Azért kérdezem, mert a válaszból az nem derül ki, hogy a vevőberendezést is át kell-e állítaniuk.
 #884  Szerző: Zoshi
 
http://pohly.adatpark.hu/cgi-bin/forum/ ... repi=10382

Jött a válasz, nem akitől kérdeztem, de egy másik T-s emberkétől.
Érdekes, a Sailing neve, kiv leszek mikor fog változni.

"Minket megkértek rá, hogy készüljünk fel és írassuk át a csatorna nevét az EPG-ban, tehát nagyon úgy néz ki, hogy a VH-1 olyan lesz, mint a CartoonNetwork/TCM:
Sailing channel új neve Yacht & Sail
A VH-1 csatorna új neve VH-1/Comedy Central"
 #875  Szerző: mlaszlo
 
jeek írta: Hát ott ne is legyen! Az több millió embert érint. Épp ma kezdtük el tanulni távközléstechnikából, hogy egy nagy szolgáltató cégnek milyen műszereket és technikát kell alkalmaznia, ami akkor is fenntartja a megfelelő szolgáltatást amikor a rendszerben 1 vagy néhány egység behal. A rendszeres karbantartásról nem is beszélve. Azt mondta a tanár, h a Magyar Telekom (T-Comnál) vannak ilyen berendezések, ami folyamatosan tartja a frontot, mondjuk észre is vehető, mióta eszemet tudom a vezetékes telefonban nem volt kimaradás.
Az is más, ha a vezetékes telefonban kiesés van, akkor azért az nagyobb gondot okoz, minthogy nem megy néhány órán át 5-6 csatorna.
 #871  Szerző: tomee87
 
mlaszlo írta:
Érdekes módon, amikor jónéhány hete volt az a néhány órás leállás a Direct-nél, akkor azt nem védted ennyire ;)

Hát ott ne is legyen! Az több millió embert érint. Épp ma kezdtük el tanulni távközléstechnikából, hogy egy nagy szolgáltató cégnek milyen műszereket és technikát kell alkalmaznia, ami akkor is fenntartja a megfelelő szolgáltatást amikor a rendszerben 1 vagy néhány egység behal. A rendszeres karbantartásról nem is beszélve. Azt mondta a tanár, h a Magyar Telekom (T-Comnál) vannak ilyen berendezések, ami folyamatosan tartja a frontot, mondjuk észre is vehető, mióta eszemet tudom a vezetékes telefonban nem volt kimaradás.
 #869  Szerző: mlaszlo
 
jeek írta: Hülye barom bulvársajtó aki ilyet közzé tesz, meg aki ilyet beküld. Ahelyett, h a tisztelt olvasó türelemmel lenne még a monitoring kijavítja a hibát, vagy ha már nagyon zavarja felemeli a telefont (csak végső esetben, nehogy már én fizessek érte) és bejelenti. Arról nem beszélve, mi az, h a számla kiküldésénél vegyék mindezt figyelembe? Talán elkéne olvasni mire szerződtünk? Nem arra, hogy napi 24 heti 168 órában minden tökéletes és hibátlan lesz. Arról nem beszélve, h mit sír havi 4500Ft-ért amikor a megyében szolgáltató UPC havi 5300-at kér el érte. De fel tudom húzni magam az ilyen barom embereken, meg a bulvársajtón.
Érdekes módon, amikor jónéhány hete volt az a néhány órás leállás a Direct-nél, akkor azt nem védted ennyire ;)

 #866  Szerző: djlacee
 
bulvársajtó
most ez mitől bulvár? A Kisalföldben van egy oldal tele SMS-ekkel
 #865  Szerző: djlacee
 
Chester írta: :D Kellet volna nézni hogy Vida gond, vagy sem.
Ha én írtam volna a upc-ről SMS-t, a Kisalföld egyik oldala az én üzeneteimmel telt volna meg :lol:

Re:

 #863  Szerző: tomee87
 
djlacee írta:Egy SMS a mai Kisalföldben:
"Tisztelt ViDaNet! Hétfő 13.30, a Duna TV nézhetetlen, a Hálózaton meg nincs hang. Mindez potom havi 4500-ért. Majd a számla kiküldésénél vegyék mindezt figyelembe!"
Hülye barom bulvársajtó aki ilyet közzé tesz, meg aki ilyet beküld. Ahelyett, h a tisztelt olvasó türelemmel lenne még a monitoring kijavítja a hibát, vagy ha már nagyon zavarja felemeli a telefont (csak végső esetben, nehogy már én fizessek érte) és bejelenti. Arról nem beszélve, mi az, h a számla kiküldésénél vegyék mindezt figyelembe? Talán elkéne olvasni mire szerződtünk? Nem arra, hogy napi 24 heti 168 órában minden tökéletes és hibátlan lesz. Arról nem beszélve, h mit sír havi 4500Ft-ért amikor a megyében szolgáltató UPC havi 5300-at kér el érte. De fel tudom húzni magam az ilyen barom embereken, meg a bulvársajtón.
 #862  Szerző: mlaszlo
 
jeek írta: Hát ez az. A UPC meg mégis megszűntette az utolsó "infocsatiját" a UPC+-t. A T-nél legalább ott van ez a T-Home.
Más téma de nem tom hova írni :D Egyre több helyen elérhető az Info24 TV így pl. Miskolcon már a Dualplus kábelhálózat előfizetői is láthatják (gondolom ők AD és UPC csík nélkül :mrgreen: ). Amúgy ezen az Info24-en jól lehet spórolni, ahogy teszi ezt az AD meg a UPC is. Berakják kapják a műsort a műsorszolgáltatótól ráraknak egy hírcsíkot és akkor ezzel meg van oldva az Info csatorna kérdése.
Nem is értek vele egyet, egy ekkora cégnek, mint a UPC illene saját infócsatornát tartania, de az mondjuk igaz, hogy a digitális technológia terjedésével elvesztik ezek a csatornák a jelentőségüket.
Ez az info24 tv pedig katasztrófa, ennél még egy sima power point képújságnak is több értelme van.

Re:

 #861  Szerző: Zoshi
 
djlacee írta:Egy SMS a mai Kisalföldben:
"Tisztelt ViDaNet! Hétfő 13.30, a Duna TV nézhetetlen, a Hálózaton meg nincs hang. Mindez potom havi 4500-ért. Majd a számla kiküldésénél vegyék mindezt figyelembe!"
:D Kellet volna nézni hogy Vida gond, vagy sem.
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 93