RADIOSITE Fórum

  • Class FM

 #88778  Szerző: Zoey
 
A nagyobb rádiókban (Class, Neo, Rádió 1, Juventus) reggelente meddig vannak félóránként hírek?
Ezek az óra 30 perckor sugárzott hírblokkok megegyeznek az egészessel, részben különböznek azoktól, vagy teljesen különböznek?
 #88296  Szerző: FLaci81
 
mlaszlo írta:
Attis írta:Ugyan csak perceket olykor-olykor sikerült elcsípnem, de elég bátor lépés volt a Class DJ. Ráadásul amit elcsíptem az elég "veretős" volt, és még akkor nem a Palotai zenélt. A Neo-n meg - párszor odakapcsolva- a szokásos dögunalom zenék.
A Neo és a Juventus mintha egymást másolta volna, szinte ugyanaz volt a zenei kínálat mind a kettőn, ugyanúgy reklámok és megszakítások nélkül.
Ezt én is tanúsíthatom, Dec31-én este kíváncsiságból megnéztem mi megy a Classon, majd a Neo-n, az előbbin elég "veretős" zene ment ahogyan fogalmazott Attis, míg az utóbbin a szerintük minden zenei ízlést kimerítő zenei stílusuk (ami szerintem is unalmas már eléggé)!
Nem védem a Class-t, de ők legalább próbálnak valamit újítani, míg a Neo legtöbbször csak a megszokott begyepesedett zenéit tudja játszani!

Bár ez már OFF, de szerintem még a Petőfi-n is kellemesebb zene ment annál, mint amit a Neo adott!!!
 #88279  Szerző: mlaszlo
 
Attis írta:Ugyan csak perceket olykor-olykor sikerült elcsípnem, de elég bátor lépés volt a Class DJ. Ráadásul amit elcsíptem az elég "veretős" volt, és még akkor nem a Palotai zenélt. A Neo-n meg - párszor odakapcsolva- a szokásos dögunalom zenék.
A Neo és a Juventus mintha egymást másolta volna, szinte ugyanaz volt a zenei kínálat mind a kettőn, ugyanúgy reklámok és megszakítások nélkül.
 #88277  Szerző: Attis
 
Ugyan csak perceket olykor-olykor sikerült elcsípnem, de elég bátor lépés volt a Class DJ. Ráadásul amit elcsíptem az elég "veretős" volt, és még akkor nem a Palotai zenélt. A Neo-n meg - párszor odakapcsolva- a szokásos dögunalom zenék.
 #86425  Szerző: harrapari
 
mlaszlo írta:
harrapari írta: Nem teljesen értek egyet, nem attól függ, hogy multi vagy nem multi attól, függ, hogy az adott szolgáltatás vagy termék kinek, kiknek szól. Tehát egy helyi üzlet Győrben nyilván a helyi médiákat használja. Ugyanakkor egy országos kampányt jól meglehet erősíteni helyi adókkal, de kiváltani nem lehet.
A másik eset előfordul, de teljes egészében nem jellemző.
A helyi hirdetési lehetőségek akkor is fontosak, nem mindenki tervez országos kampányt. Valamint a célközönség is számít.
Igen ez így van.
 #86423  Szerző: mlaszlo
 
harrapari írta: Nem teljesen értek egyet, nem attól függ, hogy multi vagy nem multi attól, függ, hogy az adott szolgáltatás vagy termék kinek, kiknek szól. Tehát egy helyi üzlet Győrben nyilván a helyi médiákat használja. Ugyanakkor egy országos kampányt jól meglehet erősíteni helyi adókkal, de kiváltani nem lehet.
A másik eset előfordul, de teljes egészében nem jellemző.
A helyi hirdetési lehetőségek akkor is fontosak, nem mindenki tervez országos kampányt. Valamint a célközönség is számít.
 #86421  Szerző: harrapari
 
mlaszlo írta:
harrapari írta: A hirdetők elérést vesznek, a kis adókból ez iszonyat drága lenne. Ráadásul a lefedettség csak a városokról szól.
Most is az a gond, hogy nehéz finanszírozni, butaság lenne még 1 rádió.


Ez attól függ, milyen hirdetőről van szó. Multinak lehet hogy jobb az országos rádió, de helyi cégeknek teljesen fölösleges országos reklám. Arról nem is beszélve, hogy a multiknak is sokszor vannak helyi kampányaik, ha hallgatod a Rádió1-et, akkor ott is nem egyszer előfordul nagyobb cég reklámja a helyi reklámblokkban, mert az adott városban lesz valami rendezvénye vagy promóciója.
Nem teljesen értek egyet, nem attól függ, hogy multi vagy nem multi attól, függ, hogy az adott szolgáltatás vagy termék kinek, kiknek szól. Tehát egy helyi üzlet Győrben nyilván a helyi médiákat használja. Ugyanakkor egy országos kampányt jól meglehet erősíteni helyi adókkal, de kiváltani nem lehet.
A másik eset előfordul, de teljes egészében nem jellemző.
 #86420  Szerző: mlaszlo
 
harrapari írta: A hirdetők elérést vesznek, a kis adókból ez iszonyat drága lenne. Ráadásul a lefedettség csak a városokról szól.
Most is az a gond, hogy nehéz finanszírozni, butaság lenne még 1 rádió.
Ez attól függ, milyen hirdetőről van szó. Multinak lehet hogy jobb az országos rádió, de helyi cégeknek teljesen fölösleges országos reklám. Arról nem is beszélve, hogy a multiknak is sokszor vannak helyi kampányaik, ha hallgatod a Rádió1-et, akkor ott is nem egyszer előfordul nagyobb cég reklámja a helyi reklámblokkban, mert az adott városban lesz valami rendezvénye vagy promóciója.
 #86419  Szerző: harrapari
 
Gabeedj írta:Pro és kontra.Hol a Class vezet hol a másik és igazából az emberek zöme csak őket nézi és tartja fontosnak.Olyan mutató kellene,hogy ne csak a 2 nagy legyen a középpontba,hanem a picik is Azok hallgatottsága sokkal többet ér hiszen a 2 nagy mellett mutatnak egy hallgatottsági arányt ,ami picibe többet ér,mint a 2 nagy kicsi eltérése.Én azt gondolom,ha lenne egy 3-dik adó, jobban eloszlana a hallgatottság és talán elkezdenének műsort csinálni!
A hirdetők elérést vesznek, a kis adókból ez iszonyat drága lenne. Ráadásul a lefedettség csak a városokról szól.
Most is az a gond, hogy nehéz finanszírozni, butaság lenne még 1 rádió.
 #86203  Szerző: Gabeedj
 
Pro és kontra.Hol a Class vezet hol a másik és igazából az emberek zöme csak őket nézi és tartja fontosnak.Olyan mutató kellene,hogy ne csak a 2 nagy legyen a középpontba,hanem a picik is Azok hallgatottsága sokkal többet ér hiszen a 2 nagy mellett mutatnak egy hallgatottsági arányt ,ami picibe többet ér,mint a 2 nagy kicsi eltérése.Én azt gondolom,ha lenne egy 3-dik adó, jobban eloszlana a hallgatottság és talán elkezdenének műsort csinálni!
  • 1
  • 300
  • 301
  • 302
  • 303
  • 304
  • 510