RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #88987  Szerző: LuciFerko
 
Mennyi az esély rá, hogy a ma Népliget és a Westend közt kigyullad a 3-as metró? :troll:
 #88950  Szerző: LuciFerko
 
Holnap akkor jó kis túlélőtúrában lesz részem. :troll:
 #88942  Szerző: asimov
 
Talan ezert: Megint füstölt a metró
Máté írta:Ma Reggel a 3-as Metró csak a Nagyvárad térig járt.A Nagyvárad tér és a Deák Tér között pedig pótlóbuszok közlekedtek.Emiatt aztán akkora tömeg alakúlt ki a Nagyvárad téren,hogy csomó utas alig,vagy egyáltalán nem fért fel a pótlóbuszokra.Nekem 3 Buszt is végig kellett várnom.A 4.-re fértem csak fel :( .Délutánra szerencsére már a teljes vonalon járt a Metró.
 #88941  Szerző: Máté
 
Ma Reggel a 3-as Metró csak a Nagyvárad térig járt.A Nagyvárad tér és a Deák Tér között pedig pótlóbuszok közlekedtek.Emiatt aztán akkora tömeg alakúlt ki a Nagyvárad téren,hogy csomó utas alig,vagy egyáltalán nem fért fel a pótlóbuszokra.Nekem 3 Buszt is végig kellett várnom.A 4.-re fértem csak fel :( .Délutánra szerencsére már a teljes vonalon járt a Metró.
 #88880  Szerző: asimov
 
Ez jo lesz az ejszakai muszakosoknak...
mlaszlo írta:Dugig lesznek a buszmegállók, ha elfogy a BKV pénze

Megszünteti az éjjeli és hajnali szolgálati járatokat a BKV, hogy a cég spórolni tudjon, miután nem jut hozzá ahhoz a 32 milliárd forinthoz, amelyet a kormány zárolt tavaly. A főváros hajlandó lenne jelentős tarifaemelésre is, de előbb a milliárdokat szeretné megkapni a kormánytól. Legvégső esetben, ha elfogy a pénz, akkor a járatritkítást is megfontolja a BKV.

Csak egy kérdés, ha még rosszabb helyzetben van a BKV, mint korábban, akkor mégis mire osztogattak jutalmakat, prémiumokat a BKK-nál? :csukottszem:
 #88875  Szerző: mlaszlo
 
Dugig lesznek a buszmegállók, ha elfogy a BKV pénze

Megszünteti az éjjeli és hajnali szolgálati járatokat a BKV, hogy a cég spórolni tudjon, miután nem jut hozzá ahhoz a 32 milliárd forinthoz, amelyet a kormány zárolt tavaly. A főváros hajlandó lenne jelentős tarifaemelésre is, de előbb a milliárdokat szeretné megkapni a kormánytól. Legvégső esetben, ha elfogy a pénz, akkor a járatritkítást is megfontolja a BKV.

Csak egy kérdés, ha még rosszabb helyzetben van a BKV, mint korábban, akkor mégis mire osztogattak jutalmakat, prémiumokat a BKK-nál? :csukottszem:
 #88656  Szerző: mlaszlo
 
A BKV csődben van, az alkalmazottak béréből faragnának le, de erre azért jut több, mint 7 milliór forint:
Kétmilliós fizetése mellé hét és félmillió forint prémiumot kaphat Vitézy Dávid

Csak tudnám mire kap ennyi fizetést és prémiumot? Nem csinál semmit, amíg még Veke-s volt, addig néha-néha valóban sikerrel jártak egy-egy ügyben, de itt a BKK-nál mióta fizetést kap nem ért el semmi érdemlegeset.
 #88627  Szerző: markfelt
 
mlaszlo írta:Füllel vezetik a 3-as metrót

Panaszkodnak a 3-as vonal metróvezetői, hogy megőrjíti őket a sebességkorlátozás óta bevezetett ellenőrzött kézi vezetéssel járó idegesítő pittyegés. Az automata vezérlés 20 nappal ezelőtti eltörlése óta ugyanis füllel kell vezetni a metrót, a pittyegések sűrűsége szerint. A vezetők idegrendszerét annyira kikészíti a rettenetes, állandó zaj, hogy az egyikük már hibázott, és egy megállóban elfelejtette kinyitni az egyik kocsi ajtóit.
Mégpedig a Nyugatinál, részese voltam.
 #88626  Szerző: mlaszlo
 
Füllel vezetik a 3-as metrót

Panaszkodnak a 3-as vonal metróvezetői, hogy megőrjíti őket a sebességkorlátozás óta bevezetett ellenőrzött kézi vezetéssel járó idegesítő pittyegés. Az automata vezérlés 20 nappal ezelőtti eltörlése óta ugyanis füllel kell vezetni a metrót, a pittyegések sűrűsége szerint. A vezetők idegrendszerét annyira kikészíti a rettenetes, állandó zaj, hogy az egyikük már hibázott, és egy megállóban elfelejtette kinyitni az egyik kocsi ajtóit.
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 219