Szerintem a R1 marad és a Juventus tulajdonosa vonul ki. A következők miatt gondolom így:
- közel sem biztos, hogy a Juventus vállalná a kisebb vidéki frekvenciákat (Orosháza, Baja, Dunaföldvár), amikre a R1 pályázatot adott be (plusz az újakra: Ajka, Esztergom), főleg, hogy eddig minden beadott Juventus-pályázat vesztes lett vidéken,
- a jogi megbízhatóság Mo-n eléggé leesett a külföld szemében, ez az ír tulajdonos figyelmét biztosan nem kerüli el - nem is beszélve a cég értékéről, amire lehet, hogy akut helyzetben inkább rossz hatással van a Mo-i frekvencia
- míg a Juventus eddig Közép-Mo rádiója volt, most már csak egy kis bp-i adó lenne, ami közel sem olyan nagy üzlet (felét sem éri el az eddigi potenciális közönségnek), így önmagában már nem érné meg az íreknek - nem is beszélve a kormány "külföldellenességéről" - ld. Danubius-Sláger ügy,
- a R1, ha most megveszi a Juventust, két erős brand tulajdonosa lesz, ami megkerülhetetlenné teszi Bp-en.
Úgyhogy a forgatókönyv - szerintem - a következő lehet:
- a Juventusra lecsap az R1, Bp-en közepes médiakampány "Köszönjüüük a hűséget!", élő Cooky Show minden sarkon és plakátkampány (mint Nyíregyházán és a Balatonnál volt)
- a bp-i adó felveszi időlegesen a "Juventus Rádió 1" nevet, a 10-14-es sávban (és csak Bp-en) Juventus Plusz műsorblokkban 40 szám, mint eddig, plusz kétórás kívánságműsor, ahol a Juventus régebbi zenéi is jönnek,
- esetleg leigazolnak egy-egy Juventusos arcot, akik nem mentek át a Prodo Voice-hoz, velük promózzák, hogy a "Juventus Rádió 1" mennyire szuper,
majd idővel leépítik a Juventus brandet és visszatér a "mai Rádió 1", az ismert változatossággal (és néhány "magyar" zenével, mint a Fly).
Ezek után a R1 több becsődölő hálózatot is megszerezhet fillérekért (vidéki Klubrádió-frekvenciák, esetleg az N-Joy hálózata), és máris megvan a szükséges méret a túléléshez.
admin írta:harrapari írta:No és mi lenne, ha a Juventus tulaja úgy döntene, hogy elege van a rádiózásból nálunk és most eladná a nyertes céget? Mondjuk pont az R1-nek...
Semmi sem kizárt.
Ugyanakkor történhet ez fordítva is, például, hogy a Communicorp átveszi a Rádió 1 vidéki hálózatát.
Mindkettő nagyon erős és ismert márka és most tekintsünk el attól, hogy pillanatnyilag melyik a hallgatottabb.