RADIOSITE Fórum

  • One

 #97241  Szerző: tomee87
 
szemilan írta:
Igen én is használom. De szerintem kicsit lassan szedi le az adatokat.
Te is tesztelted esetleg az alkalmazást?
Nem teszteltem csak felraktam és megtetszett :D
Ha neten nézed ott is kell neki ennyi idő még átirányít https-re meg betölti az adatokat, szóval nem annyira lassú. És jó, hogy nem csak mobilneten működik hanem WIFI-n is.
 #97240  Szerző: szemilan
 
jeek írta:
szemilan írta:Mobilra optimizálva.

http://m.vodafone.hu/magyar

Vélemény? :)
Az androidos alkalmazásukat használom, az "jól muzsikál" :)
Igen én is használom. De szerintem kicsit lassan szedi le az adatokat.
Te is tesztelted esetleg az alkalmazást?
 #97239  Szerző: tomee87
 
szemilan írta:Mobilra optimizálva.

http://m.vodafone.hu/magyar

Vélemény? :)
Az androidos alkalmazásukat használom, az "jól muzsikál" :)
 #97014  Szerző: szemilan
 
jeek írta:
szemilan írta:2012. 07. 01 Díjtételek itt is változnak, mint a Telenornál. ÁSZF kint van már, de nem látok benne igazán változást.
A 1270-es telefonos ügyfélszolgálatot felhívva az elején az automata IVR azt mondja, hogy a telefonadóból történő tarifa változásról 05.31-től adnak tájékoztatást, ajánlják, hogy figyeljük a honlapjukat.

"Annak érdekében, hogy továbbra is elérhetővé tehessük a legkorszerűbb telekommunikációs szolgáltatásokat a korábbi évekhez képest jelentősen nagyobb adóteher mellett, 2012. július elsejétől tarifamódosításra kényszerülünk. Az új tarifákat tartalmazó Általános Szerződési Feltételek 2012. május 31-től érhető el itt a honlapunkon."
 #97012  Szerző: tomee87
 
szemilan írta:2012. 07. 01 Díjtételek itt is változnak, mint a Telenornál. ÁSZF kint van már, de nem látok benne igazán változást.
A 1270-es telefonos ügyfélszolgálatot felhívva az elején az automata IVR azt mondja, hogy a telefonadóból történő tarifa változásról 05.31-től adnak tájékoztatást, ajánlják, hogy figyeljük a honlapjukat.
 #97010  Szerző: szemilan
 
2012. 07. 01 Díjtételek itt is változnak, mint a Telenornál. ÁSZF kint van már, de nem látok benne igazán változást.
 #96942  Szerző: tomee87
 
szemilan írta:
Nekem is volt pár panaszom, és hasonlóan jártak el. De én inkább annak örülnék, ha minden úgy működne, ahogy kell.
Az én esetemben az üzletben ülő üzletkötő cseszte el egyértelműen, ezt megértem, emberből van ő is.
De amikor "rendszerhiba" miatt lelassítják a netem, mondván elfogyott a havi adatforgalmam (14,4MB felhasználása után) és akkor többszöri telefonálgatás és személyes ügyintézés után sem történik semmi érdemleges, akkor már kiakadok és azt érzem le vagyok sz*rva. Ez a sztori pl. a Telenornál történt meg tavaly novemberben.
 #96940  Szerző: szemilan
 
jeek írta:Ismét pozitív tapasztalatom van a Vodafone-nal, 12 évet voltam a Telenornál (anno még Pannon GSM) illetve T-Home vezetékes telefon is van, de én még sehol nem éreztem azt, hogy én, mint ügyfél ennyire fontos legyek, mint a Vodafone-nál.

Történt előző hónapban, hogy kiszámláztak 20-30 perc olyan hívást ami valójában ingyenes lett volna, csak sajnos a hívott félnél a Vodafone üzletben ülő alkalmazott rosszul állította be a zárt csoportot.
Természetesen panaszt tettem. Ma pedig felhívtak, hogy jogos volt a panaszom és nagyon sajnálják a történteket, az összeget a következő számlámban jóváírják és a kellemetlenségek miatt, fogadjak el a júniusi számlámra egy jelképes 800Ft összegű jóváírást.
Volt már részem Telenoros számlapanaszban illetve T-s számlapanaszban, hát nem hogy jelképes összeget, de még normális választ sem kaptam tőlük soha (csak a mellébeszélés ment)...
Nekem is volt pár panaszom, és hasonlóan jártak el. De én inkább annak örülnék, ha minden úgy működne, ahogy kell.
 #96937  Szerző: tomee87
 
Ismét pozitív tapasztalatom van a Vodafone-nal, 12 évet voltam a Telenornál (anno még Pannon GSM) illetve T-Home vezetékes telefon is van, de én még sehol nem éreztem azt, hogy én, mint ügyfél ennyire fontos legyek, mint a Vodafone-nál.

Történt előző hónapban, hogy kiszámláztak 20-30 perc olyan hívást ami valójában ingyenes lett volna, csak sajnos a hívott félnél a Vodafone üzletben ülő alkalmazott rosszul állította be a zárt csoportot.
Természetesen panaszt tettem. Ma pedig felhívtak, hogy jogos volt a panaszom és nagyon sajnálják a történteket, az összeget a következő számlámban jóváírják és a kellemetlenségek miatt, fogadjak el a júniusi számlámra egy jelképes 800Ft összegű jóváírást.
Volt már részem Telenoros számlapanaszban illetve T-s számlapanaszban, hát nem hogy jelképes összeget, de még normális választ sem kaptam tőlük soha (csak a mellébeszélés ment)...
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 30