PooLee írta:Bár a PR esetében semmilyen arra utaló jel nincs, hogy szeretnék megtartani a meglévő ügyfeleket, vagy próbálnának újakat szerezni. A válság miatt mindenki érzékeny a költségekre, és minden eszközt megragad, hogy csökkentse azokat. Az ügyfélkörük tehát véleményem szerint továbbra is rohamosan fogyni fog. Aztán egyszercsak nem marad lényegében senki.
Megnyugtatlak, hogy a hozzászólásodban leírt előfizetőszám csökkenés nem igaz, nem tudom honnan vetted.
Nem csökken a Pr telecom előfizetőinek száma, sőt növekedésről is beszélhetünk, főleg internet területen emelkedik az előfizetőszám (ez a BIX statisztikán is látszik).
Árakról csak annyit, nem hiszem, hogy sok szolgáltató ad 6000Ft/hó áron ~55 analóg + ~115 digitális TV csatornát.
És ez nem csomagajánlat, csak sima szimpla kábel TV. Ahogy nézem pl. a UPC-nél egy 70 csatornás kábel TV 5100Ft/hó.
Mondjuk kiváncsi lennék, hogy a leírtak mely szolgáltatási területen vannak.
Jelenlegi előfizető megtartás: Az egyik ismerősöm múlt héten bement az ügyfélszolgálatra, hogy a jelenlegi Internet+Telefon előfizetéséhez szeretne még analóg Kábel TV-t is, de nem szeretne többet fizetni, mit tudnak neki ajánlani.
És a jelenlegi havidíjáért (6800Ft) majdnem háromszor gyorsabb internetet, ~60 csatornás analóg kábel TV-t és telefont ajánlottak neki, 1,5 év hűségvállalással. Mégis mi ez, ha nem előfizetőmegtartás? A jelenlegi havidíjért gyorsabb internet + TV is.