én megkérdezném Ancsikát, hogy azt hogy gondolja hogy 0 ft bevételből tartsa fent bárki a rádiót?
Persze.. hát ez őket egyáltalán nem érdekli, mert ha már csak havi 10.000 Ft reklámpénz befolyik, az már éves szinten 120.000 Ft mínusz egy ottani kereskedelmi rádió kasszájából és őket ez zavarja büdösmódon.
A mi esetünkben látszik az, hogy egy közösségi ha minőségi, és úgy csinálja, és úgy áll hozzá a dolgokhoz, ha nem is nyereséges, de nullszaldósan fenntartható, és lehet jó dolgokat csinálni vele, nem mellesleg még hallgatják is, teszemazt eléri a a célcsoportját.
Megkérdezném azt is, hogy hogyan is képzelik azt el, hogy pl egy Mária Rádió lehet közösségi médiaszolgáltató, vagy egy korábbi közszolgálati aminek vételkörzete mondjuk akkora mint egy helyi kereskedelmié majd felvállalva a közösségi rádiók kötelességeit (67% közszolga műsor +50% magyar zene) közösségivé lesznek, míg más ugyanezeket a feltételek kell hogy teljesítse 1-2 km lefedettséggel, 0 reklámmal..
Bemásolnám szívesen ide az erről írt cikkemet, de biztos nem lenne itt sokáig, mert már az
info@radiosite.hu -ra elküldtem, hogy tegyék ki a hírek közé, de nem így történt. Pedig sajnos nagyon is igaz.