RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #100012  Szerző: mimi
 
jeek írta:Annyi pénzért amennyiért utaztál, nem kell csodálkozni, még jónak is számít. Ár-érték arány feletti szolgáltatást kaptál a pénzedért :hehe:
Hát ha beleszámolod a ráköltött adóforintokat is, már nem biztos, de legalább megölni nem akarták: http://index.hu/belfold/hirek/2012/07/1 ... ros_teren/
 #99936  Szerző: tomee87
 
djlacee írta:Kicsit más téma: tegnap 6 és fél óra alatt sikerült Sopronból lejutnom Siófokra VONATTAL.....

Annyi pénzért amennyiért utaztál, nem kell csodálkozni, még jónak is számít. Ár-érték arány feletti szolgáltatást kaptál a pénzedért :hehe:
 #99935  Szerző: Glenn
 
djlacee írta:Kicsit más téma: tegnap 6 és fél óra alatt sikerült Sopronból lejutnom Siófokra VONATTAL.....
Te toltad? :D
 #99932  Szerző: djlacee
 
Kicsit más téma: tegnap 6 és fél óra alatt sikerült Sopronból lejutnom Siófokra VONATTAL.....
 #99923  Szerző: Glenn
 
adminisztrator írta:az új fővárosi városvezetés is szimpatikus
Ebben amúgy egyetértek, csak a közlekedéshez nem értenek (illetve az az egy, akire Tarlós bízta). :x
 #99906  Szerző: markfelt
 
Pasa írta:Ez a kiscsóka ennyit tud. Ennyi fogalma van az igényekről meg a szükségletekről. Na meg egyszínű legyen minden taxi, ez is nagyon fontos! :shock: :hit:
Kell ez is, az is. Szerintem jó úton halad a BKK-BKV - igaz kicsit lassan -, de tény, hogy nagyon sok szörnyűséget örököltek és ezt nehéz leküzdeni.

Meg úgy amblock az új fővárosi városvezetés is szimpatikus számomra egy két logikátlan, érthetetlen stiklit leszámítva, de ez már itt OFF.
 #99900  Szerző: Glenn
 
Ez a kiscsóka ennyit tud. Ennyi fogalma van az igényekről meg a szükségletekről. Na meg egyszínű legyen minden taxi, ez is nagyon fontos! :shock: :hit:
 #99875  Szerző: mlaszlo
 
Az évtized fejlesztését ígéri a BKK

6,7 milliárd forintos beruházással, 2013 nyarának elejére tervezi üzembe helyezni a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) az új, napi 24 órában működő forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszerét. Vitézy Dávid a BKK vezérigazgatója szerint ez a fejlesztési projekt benne van a világ tíz legbonyolultabb ilyen programjában.

Most őszintén, Budapesten tényleg erre van leginkább szükség? Ezt a pénzt nem inkább a járművek rendbe tételére, villamos pályák felújítására kellene költeni? Esetleg olyan luxusra, hogy télen egy kis fűtés is legyen a járműveken? Ez a beruházás minek? Hogy tudjuk hol van éppen lerobbanva a busz?
 #99809  Szerző: mlaszlo
 
djlacee írta:
mlaszlo írta:A felújításokat sem értem, a 37-es villamos (ami 15 percenként jár jó esetben 10-15 utassal) vonalát teljes hosszban felújították
Azért ezt így nem mondanám, ülőhelyet nem szoktam ott kapni
A Blaha Lujza tér és a Salgótarjáni utca között valóban többen vannak rajta, illetve hétköznap mikor hosszabb útvonalon jár a Maglódi úton végig, akkor azon a szakaszon is vannak rajta, de az önálló szakaszán, a Salgótarjáni utca és az Élessarok között nagyon kevés az utas, főleg csúcsidőn kívül.
Ehelyett már fontosabb lett volna a 3-as, 28-as, 62-es villamos közös szakaszát felújítani, ugyanis ott max. 10-15 km/h-val száguldanak 4 megállón át a villamosok és ezek azért jóval forgalmasabb vonalak.
 #99804  Szerző: djlacee
 
mlaszlo írta:A felújításokat sem értem, a 37-es villamos (ami 15 percenként jár jó esetben 10-15 utassal) vonalát teljes hosszban felújították
Azért ezt így nem mondanám, ülőhelyet nem szoktam ott kapni
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 219