mlaszlo írta:Azért több az, mint 1,2 millió, nagyobb nézettsége szokott lenni. Persze csökkent az elmúlt évek alatt, de azért az még mindig nagy teljesítmény, hogy ennyi konkurens csatorna megjelenése ellenére is tartják a piacvezető pozíciót.
Az meg hogy hova tűnt a többi néző, nagy részük maradt az RTL-nél, csak éppen másik csatornájuknál (pl. Film+, Cool).
Nyilván így van, de ehhez az is kellett, hogy az RTL nagyon okosan résen legyen, és felvásárolja az IKO-t. A TV2 meg akármilyen jól bejáratott műsort képes fél perc alatt megbuktatni.
Pasa, én sem hiszem, hogy a tévé el fog tűnni, de azt sem hittem, hogy valaha fél perc alatt beszerezhetek bármilyen filmet vagy zenét anélkül, hogy ki kéne tennem a lábam otthonról. Még ha ez elég nagy közhely is. A 40 feletti korosztállyal ellentétben a mostani 10-20-30-asok pedig előbb fognak számítógép elé leülni, mint tévé elé, ez tény.
A hangsúly itt az interaktivitáson van, amit a tévé nem ad, viszont más igen, és a rádióval ellenben a tévének és ezzel a műsorokhoz való hozzájutásnak van alternatívája. A fiatal pedig, aki később az idősebb korosztály részét fogja képezni, igenis fog energiát abba ölni, hogy azt nézze, amit akar, ahelyett, hogy a szemét között kelljen kutakodnia. Már ha egyáltalán időt és energiát jelent, mert a Hulu sem a letöltésről szól már.