Nem hiszem, hogy cél, hogy minden 2012-ben elvesztett hallgatójukat visszaszerezzék, de mindenképpen előnnyel indulnak. Legalábbis sokkal előrébb vannak, mintha egy tök ismeretlen márkát akarnának bevezetni. Szükség van rá, hiszen a célcsoportjukban a Class FM, a Music FM (és gondolom lassan majd egyre inkább a Petőfi) eléggé megerősüdött.
admin írta:má'bocs hogy beleuga', de szerintem teljesen logikus a felvetése, vajon ma tényleg elvárható-e ugyanaz a siker, amit 2010 környékén a rádió1 produkált csak az által hogy rádió1-nek fogják hívni ezt is és kb. ugyanaz a gárda csinálja? a célcsoport is öregedett azóta, a very young-réteg meg már egyáltalán nem rádiózik (pláne nem a negyvenes éveikben már vastagon tapicskoló diszkós urakra kíváncsi (Bochi-effektus?!))Dani írta:Igazad van, a mai napig egyik legismertebb és az utolsó éveiben nemcsak piacvezető, hanem konkrétan a piacot taroló rádiós márka maradjon csak a süllyesztőben. Legyen inkább a neve Krumpli FM.tomee írta:Kövezzetek meg, de én a tegnapi napig bezárólag komolyan elhittem kb. 8-9 hónapon keresztül, hogy itt valami "atom durva király" rádió lesz, és ezt azt a várakozásomat pont azzal nyírták ki, hogy R1-nek jelentették be.Én se értem, hogy miért pont a Rádió1 brandet kell újraéleszteni, ennyire nincs új a nap alatt? Vagy legalább a Roxy lenne, de semmiképpen nem ez az erőltetett, százszor lerágott csont kellene szerintem 2016-ban a rádióhallgatóknak.
Aki ennyire laikus, az gondolja már át, hogy miket ír. 2-3 felhasználó állandóan a szakmaiságtól a lehető legtávolabb álló hülyeségeket írogat, napi 5-öt. Kis önkritikát és szakmai alázatot légyszi! Vagy legalább tanuljatok a tapasztaltabbaktól. Köszi.
Attól hogy Sláger-FM-nek hívok egy rádiót, attól még nem lesz belőle Sláger Rádió... nagyon nem...
