RADIOSITE Fórum

  • Közösségi közlekedés

 #77306  Szerző: djlacee
 
Nálunk egy személyvonat mosdójában is van pl szappan. Késés meg elkerülhetetlen, hiszen a legtöbb vonat ugyebár MÁV területen is halad, de ha gondolod, majd kimegyek a GYSEV pályaudvarra, és lefotózom az érkező vonatok listáját, hogy hány késés van :)
 #77304  Szerző: mlaszlo
 
djlacee írta:A legtöbb GYSEV tulajdonú vasúti megállóhely fel van újítva, késések értelemszerűen itt is előfordulnak, és már felsővezeték szakadásban is volt részem, szerintem ez elkerülhetetlen. Viszont nálunk ha egy vonat össze van tag-elve belülről, abból már újságcikk születik :hehe:
Utóbbi azt hiszem kivédhetetlen, de nem is ez a legnagyobb baj szerintem.
Késések alatt mit értesz? A MÁV-nál a 15-20 perc szinte általános lett, de az utóbbi időben a 30-60 perces késések sem ritkák, IC-k klíma nélkül úgy, hogy ugyanarra a vonatra többször adták el a jegyeket. A sima vonatok koszosak, nem beszélve a mosdókról.
 #77300  Szerző: benjamin
 
DWC írta:Felénk ilyen vonatok járnak. Kép
Reggel, iskolaidőben 3 db kocsival (pedig annak idején a 8 kocsit se Kelebia és Kunszentmiklós között töltötték meg az utasok, de ez senkit nem érdekel). Dunaharasztin általában már nem szinte nem is lehetett felszállni a vonatra. A helyzet délután sem jobb, mikor mindenki hazafelé igyekezne, akkor szintén. Ha nagy ritkán 4 kocsis a vonat, már összetesszük a kezünket. Klíma? Ugyan már..
Szegyen mikor kulfodon meglattak azt hittek viccelek.Inkabb le is tagattam.De nyugtassatok meg mar nincs sok ilyen.
 #77297  Szerző: djlacee
 
A legtöbb GYSEV tulajdonú vasúti megállóhely fel van újítva, késések értelemszerűen itt is előfordulnak, és már felsővezeték szakadásban is volt részem, szerintem ez elkerülhetetlen. Viszont nálunk ha egy vonat össze van tag-elve belülről, abból már újságcikk születik :hehe:
 #77294  Szerző: mlaszlo
 
csokie írta:Tapasztaltam, hogy a MÁV, az rendszerint ilyen inkorrekt... Mindegy, csak szedjék be a pénzt a parasztoktól.
Sajnos ez nem kimondottan csak a MÁV-ra jellemző, a BKV és a Volánbusz se különb. Nemrég utaztam a 28-as villamossal. Napközben 10 percenként kellene közlekednie. Mikor odaértem a megállóba már elég sokan vártak rá és onnantól még 25 percet vártam, mire megérkezett a villamos. Mondanom sem kell milyen kellemes utazás volt egy tömött villamoson, ráadásul következő megállónál ellenőrök szálltak fel és szépen nekiálltak a tömegen átverekedve jegyeket és bérleteket ellenőrizni...
Tegnap pedig a Volánbusz pest felé röpke 20 percet késett, semmi elnézés kérés, az utazásra ugyanúgy beszedték a teljes árú összeget. Megállóban többen panaszkodtak, hogy ez nem az első eset és ezért fizetnek ki havonta 15-20000.-Ft-ot bérletre.
De ha már vasútról van szó, akkor a Gysev-nél mik a tapasztalatok? Interneten olvasom, hogy a nyugati országrészben most szó van róla, hogy néhány vonalat átvenne a MÁV-tól és a környékbeliek már alig várják a szolgáltatóváltást.
 #77289  Szerző: csokie
 
Tapasztaltam, hogy a MÁV, az rendszerint ilyen inkorrekt... Mindegy, csak szedjék be a pénzt a parasztoktól.
 #77177  Szerző: Zoey
 
DWC írta:
Zoey írta: Igen, az ilyen és ehhez hasonló szerelvényekben általában úgy oldják meg felénk a klímát, hogy az utasok "intelligensebb" része nyitva hagyja maga után az ajtókat. Mind a felszállót, mind az utastérbe nyílót.
Meg az összes ablakot, hogy olyan huzat legyen, hogy ki is vigyen a nyitott ajtón.
Ja, de azt hozzáteszem, hogy van, hogy nyár elején megy a fűtés a kocsikban, bezzeg télen, amikor meg valóban kéne, nem mindig...
 #77175  Szerző: DWC
 
Zoey írta: Igen, az ilyen és ehhez hasonló szerelvényekben általában úgy oldják meg felénk a klímát, hogy az utasok "intelligensebb" része nyitva hagyja maga után az ajtókat. Mind a felszállót, mind az utastérbe nyílót.
Meg az összes ablakot, hogy olyan huzat legyen, hogy ki is vigyen a nyitott ajtón.
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 219