Oldal: 15 / 102

Re: Sláger FM

HozzászólásElküldve:2021.01.16. 22:17
Szerző: Garfield
djlacee írta: 2021.01.16. 22:13
Garfield írta: 2021.01.16. 22:08gondolom ez ellen sem lenne kifogásotok.
Tényleg nem lenne kifogásunk. Talán akkor az sem jó, hogy bizonyos InterCity vonatok nevében reklám van? Pl Sopron Bank InterCity
Az sem.

Re: Sláger FM

HozzászólásElküldve:2021.01.16. 22:13
Szerző: djlacee
Garfield írta: 2021.01.16. 22:08gondolom ez ellen sem lenne kifogásotok.
Tényleg nem lenne kifogásunk. Talán akkor az sem jó, hogy bizonyos InterCity vonatok nevében reklám van? Pl Sopron Bank InterCity

Re: Sláger FM

HozzászólásElküldve:2021.01.16. 22:08
Szerző: Garfield
Azzal nyilván nincs baj, hogy reklámot értékesít. Még azzal sem lenne, ha óránként kétszer elhangozna, hogy a műsort a Samsung támogatja, de ez már túlzás. A következő lépés az lesz, amikor valamelyik rádiónak már minden műsorának szponzoros címe lesz - Omnia reggel, MOL délelőtt, Tesco délután, Kométa kívánságműsor, Borsodi mixműsor, Durex éjszaka - gondolom ez ellen sem lenne kifogásotok.

Re: Sláger FM

HozzászólásElküldve:2021.01.16. 21:54
Szerző: potyi
A Roxyn is sok ilyen volt, de még tudnék más példát is hozni.

Re: Sláger FM

HozzászólásElküldve:2021.01.16. 21:53
Szerző: djlacee
Garfield írta: 2021.01.16. 21:51
potyi írta: 2021.01.16. 20:57 Hát pedig elég bevett dolog.
Ha csak így tud fennmaradni egy adott kereskedelmi rádió, akkor inkább szűnjön meg.
Úgy, hogy reklámot értékesít és ebből pénzt kap? :punch:

Re: Sláger FM

HozzászólásElküldve:2021.01.16. 21:51
Szerző: Garfield
potyi írta: 2021.01.16. 20:57 Hát pedig elég bevett dolog.
Ha csak így tud fennmaradni egy adott kereskedelmi rádió, akkor inkább szűnjön meg.

Re: Sláger FM

HozzászólásElküldve:2021.01.16. 21:22
Szerző: shadoe
Garfield írta: 2021.01.16. 20:36 "Január 17-től, minden vasárnap jelentkezünk majd a Samsung Experience Slágerlistával. "
A szponzoráció kétségtelenül egy jó reklámozási forma, de azért van egy határ, amin túl már zavaró a dolog. Egy műsort a szponzorról elnevezni - szerintem - már pofátlanság.
Voltak előzmények, lásd a Juventus Top 40 Tuborg Top 40-né átnevezése, azt megelőzően Coca Cola Eurochart, stb.
Erről nem is mondanék véleményt, viszont én nagyon bírtam, amikor pl. neves műsorvezetőről neveztek el slágerlistát, lásd a majd tíz éven át népszerű Casey's Top 40, Casem Kasem vezetésével (amúgy a Radio & Records magazin hivatalos poplistája volt), a maga kategóriáján belül szerény véleményem szerint a legjobb. (Idehaza viszont a legelrettentőbb példa a Jáksó Top 20 volt...) Egy arra alkalmas műsorvezetővel persze Mo.-n is működne.

Re: Sláger FM

HozzászólásElküldve:2021.01.16. 20:57
Szerző: potyi
Hát pedig elég bevett dolog.

Re: Sláger FM

HozzászólásElküldve:2021.01.16. 20:36
Szerző: Garfield
"Január 17-től, minden vasárnap jelentkezünk majd a Samsung Experience Slágerlistával. "
A szponzoráció kétségtelenül egy jó reklámozási forma, de azért van egy határ, amin túl már zavaró a dolog. Egy műsort a szponzorról elnevezni - szerintem - már pofátlanság.

Re: Sláger FM

HozzászólásElküldve:2021.01.11. 20:55
Szerző: shadoe
A Class FM Top 40-je egy 3 órás műsor volt, így pont elfért benne a 40 szám, és én sem emlékszem túlzásba vitt visszatekintőkre. Kovács Áron nagyon jól vezette, és a lista is normális tempóban mozgott. A Number One-ok ritkán bírták 2-3 hétnél tovább (talán egyszer sem), és alig volt zene, ami 20 hét után ne esett volna ki a rangsorból. Hajazott a 80-as évek Billboard Hot 100 és Radio 'N' Records listáira, amik ugyanilyen gyorsak voltak. Ma is ez kéne, nem az, hogy a Dance Monkey vagy a Blinding Lights 50+ hét óta levakarhatatlan a nemzetközi listákról.